Marketingová strategie (Akční plán) Královéhradeckého kraje 2011-2013
Nepřehlédněte: Originál dokumentu a důležité informace gestora -
Web k dokumentu
Základní informace o dokumentu
Odpovědná instituce
KRAJ KRÁLOVÉHRADECKÝ
Garant za instituci
Kralovéhradecké kraj - oddělení cestovního ruchu
Datum schválení
16.6.2011
Doba platnosti
2011 - 2013
Popis dokumentu
Marketingové strategie Královéhradeckého kraje (dále jen Marketingové strategie) pro období 2011 - 2013 formou aktualizace Akčního plánu pro období 2008 - 2010 vytvořeného v rámci zpracovaného Programu rozvoje cestovního ruchu Královéhradeckého kraje pro období 2007 - 2013, analýzy současného
Marketingové strategie Královéhradeckého kraje (dále jen Marketingové strategie) pro období 2011 - 2013 formou aktualizace Akčního plánu pro období 2008 - 2010 vytvořeného v rámci zpracovaného Programu rozvoje cestovního ruchu Královéhradeckého kraje pro období 2007 - 2013, analýzy současného stavu, nasměrování do budoucna a vytyčení hlavních priorit.
Cílem Marketingové strategie je profilace témat, na které by se měl Královéhradecký kraj v oblasti cestovního ruchu v letech 2011 - 2013 zaměřit (vyprofilování hlavních směrů budoucí orientace v oblasti např. budování infrastruktury, marketingových a rozvojových aktivit, vyhodnocení ve vztahu k Akčnímu plánu pro období 2008 - 2010) vč. provedení aktualizace již dříve vymezených prioritních opatření a aktivit.
Dokument, který bude moci Královéhradecký kraj v příštích letech v praxi využívat a postupovat podle něj směrem k naplnění stanovených cílů a úspěšnému rozvoji cestovního ruchu v kraji.
Implementace
Implementace popsána v kapitole 5 s názvem "Návrh časového harmonogramu implementace Marketingové strategie", str. 72 a dále. Tato kapitola je zpracována formou přehledného akčního plánu postupné realizace jednotlivých opatření a jejich prioritních rozvojových aktivit v období 2011 - 2013.
Implementace popsána v kapitole 5 s názvem "Návrh časového harmonogramu implementace Marketingové strategie", str. 72 a dále. Tato kapitola je zpracována formou přehledného akčního plánu postupné realizace jednotlivých opatření a jejich prioritních rozvojových aktivit v období 2011 - 2013. Základním kritériem při sestavování časového harmonogramu implementace této strategie je jeho realizovatelnost a provázanost se zdroji financování průběžně uvolňováné.
Výchozí legislativa
- Program rozvoje cestovního ruchu Královéhradeckého kraje 2007-2013
- Strategie rozvoje Královéhradeckého kraje 2006-2015
- Koncepce státní politiky cestovního ruchu v ČR na období 2007–2013
Usnesení vlády či jiný akt, kterým je dokument schválen
usnesení Zastupitelstva Královéhradeckého kraje ZK/21/1494/2011
PDF
Relevance ke kohezní politice 2014-2020
0 – žádná