..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému
DATAPLÁN
![Portál strategické práce v České republice](/img/portal_strat_prace.png)
![Portál veřejných strategií](/img/metodika-strategii-logo.gif)
![Metodika a Manuál](/img/databaze-metodiky-manual.png)
![Loga OPTP](/img/strategie/loga-optp_1.gif)
![Logo MMR](/img/strategie/mmr.gif)
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému
![Data Plán](/img/ico-dtp-s.png)
MINISTERSTVO FINANCÍ
Organizační struktura
Gesce
..archiv
Spolugesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Gesce
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
Prodiskutovat s ČEZ případnou možnost založení speciální společnosti (SPV) pro vyvedení relevantních aktiv pro dostavbu jaderných bloků na lokalitách Dukovany a Temelín. | viz dokument » | |
Projednat se společností ČEZ, a.s. z pozice vykonavatele vlastnických práv realizaci dokumentu Národní akční plán rozvoje jaderné energetiky v ČR v oblasti výstavby nových jaderných zdrojů s ohledem na preferovanou variantu z pohledu státu. | viz dokument » |
Nové investice do energetické infrastruktury. | viz dokument » | |
Státní hmotné rezervy. | viz dokument » | |
Fondy EU | viz dokument » | |
Zajistit posílení pozice státu v energetických společnostech s významným vlivem státu. | viz dokument » |
14.2 | Změna struktury financování | viz dokument » |
..archiv
![show show](/aaa/images/plus.gif)
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
4.1 | K návrhům jiných resortů, které se týkají bydlení, musí být již v době jejich přípravy, nejpozději však před zasláním do mezirezortního připomínkového řízení vyžádáno vyjádření Ministerstva pro místní rozvoj. | viz dokument » |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
8.1 | Podpora firmám při zpracování nefinančního reportingu Realizátor: MF, Rada kvality ČR, asociace, platformy a nevládní neziskové organizace rozvíjející koncept CSR, aj. |
viz dokument » |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
C) Implementovat vypracovaná doporučení do příslušných interních aktů řízení upravujících proces realizace veřejných zakázek. | viz dokument » |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
4.2.5 | Definování finanční podpory Cyklostrategie, při zpracování návrhu státního rozpočtu na jednotlivá léta spolupracovat s ostatními ministerstvy, v souladu s finančními možnostmi České republiky | viz dokument » |
12.1.2 | Cílenou daňovou politikou v oblasti zdanění tabákových výrobků přispět ke snižování škod na zdraví způsobených tabákem | viz dokument » |
12.2.2 | Sledovat záměr upřednostňovat spotřebu nealkoholických nápojů před nápoji alkoholickými i v nástrojích daňové politiky, zejména v příslušných sazbách spotřebních daní | viz dokument » |
6.1.3 | Přijmout opatření k tomu, aby v rámci soukromého zdravotního pojištění cizinců byla cizincům umožněna měsíční platba pojistného | viz dokument » |
6.1.4 | Přijmout opatření k tomu, aby doba pojištění cizinců byla stanovitelná flexibilně, a to na dobu nepřesahující předpokládanou dobu pobytu cizince v ČR vzhledem k délce platnosti povolení cizince k pobytu v ČR... | viz dokument » |
1.3.14 | Podpořit vytváření podmínek pro daňovou stimulaci zaměstnavatelů v souvislosti s realizací praktického vyučování pro školy (od 2012) | viz dokument » |
2.2.5 | Usilovat o zlepšení platového ohodnocení pedagogických pracovníků (průběžně) | viz dokument » |
3.1 | Rozpočtový dohled – transparentní a udržitelné veřejné finance | viz dokument » |
3.2 | Konkurenceschopný daňový systém | viz dokument » |
3.3 | Mezinárodní makroekonomická stabilita ČR - systém včasného varování | viz dokument » |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
1.5 | Alokace zdrojů ke snížení dopadu kybernetických útoků ČR | viz dokument » |
1.7 | Stanovení cílů, kompetencí, rolí, odpovědnosti při výstavbě kybernetické obrany jako součásti kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
1.8 | Monitorování účinnosti navržených protiopatření | viz dokument » |
Spolugesce
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
MF | Instituce odpovídá za celý dokument |
..archiv
![show show](/aaa/images/plus.gif)
2.1 | Silniční doprava | viz dokument » |
5.1 | Předškolní výchova | viz dokument » |
5.3 | Vysoké školství | viz dokument » |
5.4 | Změny obsahu vzdělávání | viz dokument » |
6.6 | Implementace a rozvoj systému celoživotního vzdělávání | viz dokument » |
7.2 | Transformace ČMZRB pro využití nástrojů finančního inženýrství | viz dokument » |
8.1 | Zlepšování podnikatelského prostředí | viz dokument » |
8.4 | Intenzivnější využívání polohové renty | viz dokument » |
9.3 | Rozvoj spolupráce pro transfer znalostí mezi podniky a akademickým sektorem | viz dokument » |
Spolupráce
Předložit vládě studii konkrétního způsobu výstavby nových jaderných bloků v ČR s vybraným obchodně-investičním modelem a ostatními nutnými kroky pro zajištění výstavby. | viz dokument » | |
Připravit legislativní rámec pro realizaci výstupů ze studie nejvhodnějšího postupu zajištění jaderného paliva. | viz dokument » |
Regulace v oblasti hnědého uhlí. | viz dokument » |
1.1 | Zkvalitňování podnikatelského prostředí v cestovním ruchu | viz dokument » |
4.1 | Politika cestovního ruchu jako součást hospodářské a regionální politiky | viz dokument » |
12.1 | Legislativní úpravy vedoucí ke sjednocení systému | viz dokument » |
13.2 | Provedení analýzy právního řádu | viz dokument » |
14.4 | Zahrnutí problematiky ochrany práv dětí do nového programového období EU a EHP | viz dokument » |
..archiv
![show show](/aaa/images/plus.gif)
1.1 | V rámci koordinační role MMR v oblasti bydlení prosazovat komplexní a finančně udržitelné řešení sociálního bydlení (včetně seniorů). | viz dokument » |
4.3. Vytvořit technickou specifikaci pro elektronickou fakturaci ve vazbě na výstupy evropských standardizačních projektů | viz dokument » | |
4.4. Vytvořit metodiku pro používání elektronických faktur, která bude následně komunikována směrem k zadavatelům a dodavatelům s cílem odstranit psychologické bariéry při elektronickém zúčtovacím styku | viz dokument » |
6.2.2 | Zlepšení a zvýšení efektivity psychiatrických služeb rozšířením sítě Krizových center, linek důvěry a psychiatrických oddělení nemocnic, vybudování sítě proti alkoholních poraden (AT) a zlepšení dostupnosti inovativních psychofarmak | viz dokument » |
11.2.1 | Podporovat komunikaci mezi státem, výrobci potravin a spotřebiteli s cílem nastolit trvalou spolupráci - vytvořit komunikační platformu pro všechny účastníky | viz dokument » |
11.2.2 | Podporovat produkci bezpečných potravin | viz dokument » |
12.1.5 | Podpora účinných preventivních programů a podpora osvětových kampaní zaměřených na zvýšení informovanosti široké veřejnosti o rizicích kouření pro zdraví, na změnu postojů a chování ve prospěch zdravého způsobu života | viz dokument » |
15.1.4 | Vytvoření a zavedení nového systému financování integrované zdravotní péče | viz dokument » |
16.3.2 | Zlepšit kvalitu služeb zavedením modelu celkového řízení jakosti v oblasti zdravotnictví, a to na základě sběru dat, měření výkonnosti a správného nastavení úhrady poskytované péče | viz dokument » |
17.2.3 | Kontinuálně sledovat aktualizaci legislativních norem v oblasti zdravotního pojištění a úhrad zdravotní péče s cílem co nejrychlejší novelizace norem stávajících, nebo jejich náhrady normami novými | viz dokument » |
5.1.1 | Posoudit vhodnost a možnosti poskytování dotací jednotlivými resorty obcím a krajům na výkon samostatné působnosti v oblasti realizace projektů na integraci cizinců | viz dokument » |
5.4.1 | Vytvoření mezioborové platformy k předluženosti a pravidelný monitoring ochrany spotřebitele ve věci finančních půjček a spotřebitelských úvěrů | viz dokument » |
1.1 | Alokace finančních zdrojů ke snížení dopadu kybernetických hrozeb v ČR | viz dokument » |
3.1 | Vyšší motivace vlastníků památek ke kontinuální péči o památkový fond | viz dokument » |
3.11 | Rozvoj mimorozpočtových zdrojů na podporu kultury | viz dokument » |
3.12 | Posilování motivace k soukromé podpoře kultury | viz dokument » |
1.2 | Snižovat nerovnosti v přístupu ke vzdělání | viz dokument » |
2.3 | Podporovat pomocí účinných opatření překonávání bariér v přístupu k vyššímu odbornému a vysokoškolskému vzdělání v průběhu celého života | viz dokument » |
2.8 | Podpořit vícezdrojové financování terciárního sektoru vzdělávání, včetně trvalého tlaku na zvyšování veřejných prostředků, alespoň na úroveň průměru v evropských zemích. | viz dokument » |
3.1 | Stimulovat jednotlivce i zaměstnavatele k rozšíření účasti na dalším vzdělávání a ke zvýšení investic do dalšího vzdělávání, provázat systémovou a programovou složku finanční podpory dalšího vzdělávání | viz dokument » |
1.3.3 | Rozvíjení efektivního veřejně soukromého partnerství | viz dokument » |