Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak MINISTERSTVO VNITRA
MINISTERSTVO VNITRA
www stránky
web ke strategiím

MINISTERSTVO VNITRA

Názvy hierarchických úrovní
2.1. "Specifický cíl"
2.1.1 "Hlavní aktivita"
2.1.1.1 "Specifická aktivita"

SRRVS: Implementační plán pro strategický cíl 2: Revize a optimalizace výkonu veřejné správy v území (2015) [akt. 2017]

GesceSpolugesceSpolupráce
2.1. Harmonizace administrativního členění státu
2.1.1 Stanovení jasné gesce za realizaci harmonizace administrativního členění státu
2.1.2 Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.1.3 Zpracování požadovaných analýz
2.1.3.1 Zpracování analýzy zaměřené na problematiku administrativního členění státu a zhodnocení současného stavu administrativního členění státu
2.1.3.2 Návrh variant řešení administrativního (územně správního)členění státu a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního, implementačního
2.1.3.3 Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant harmonizace administrativního (územně správního) členění státu s RVVS, s dotčenými orgány ústřední státní správy, zástupci krajů a obcí
2.1.4 Posilování administrativní kapacity malých obcí na bázi meziobecní spolupráce
2.1.5 Zpracování kompletního podkladového materiálu Harmonizace územně správního členění státu a rozpracování doporučené preferované varianty řešení a jejich předložení na vládu
2.1.6 Zpracování detailního IP realizace vybrané varianty - příprava věcného záměru zákona v případě schválení preferované varianty územně správního členění státu
2.1.8 Vytvoření paragrafového znění zákona
2.1.9 Přijetí a schválení předložených legislativních změn ve věci územního členění státu
2.1.10 Účinnost nových právních předpisů v praxi
2.2. Revize a úprava funkce územně členěných měst
2.2.1 Stanovení jasné gesce za realizaci úpravy funkce územně členěných měst
2.2.2 Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.2.3 Zpracování analýzy zaměřené na problematiku statutárních měst
2.2.4 Zpracování návrhu variant řešení postavení statutárních měst a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního a implementačního
2.2.5 Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant úpravy funkce územně členěných měst a hlavního města Prahy s dotčenými orgány ústřední státní správy, zástupci obcí a hlavního města Prahy
2.2.6 Zpracování záměru úpravy funkce územně členěných měst a hlavního města Prahy a nejvhodnějších variant ke schválení vládě
2.2.7 Zpracování detailního implementačního plánu realizace vybrané varianty
2.2.8 Případné vytvoření návrhů na novelizaci dotčené legislativy a příprava podkladů pro nelegislativní úpravy
2.2.9 Vytvoření a schválení novelizace dotčené legislativy
2.2.10 Přijetí a schválení předložených legislativních změn týkajících se územně členěných měst
2.2.11 Účinnost novelizované legislativy v praxi
2.3. Optimalizace systému veřejnoprávních smluv
2.3.1 Stanovení jasné gesce za realizaci cíle optimalizace systému veřejnoprávních smluv
2.3.2 Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.3.3 Zpracování analýzy zaměřené na problematiku systému veřejnoprávních smluv
2.3.3.1 Zpracování analýzy
2.3.3.2 Návrh variant řešení optimalizace systému veřejnoprávních smluv a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního a implementačního. Identifikace přínosů a dopadů jednotlivých variant na dotčené subjekty.
2.3.4 Vyhodnocení analýzy a zvolení dalšího postupu
2.3.5 Zpracování záměru optimalizace systému veřejnoprávních smluv a nejvhodnějších variant dalšího postupu ke schválení vládě
2.3.6 Zpracování detailního implementačního plánu realizace vybrané varianty
2.3.7 Návrh a projednání funkcionality seznamu veřejnoprávních smluv, výběr dodavatele seznamu
2.3.8 Vytvoření seznamu veřejnoprávních smluv
2.3.9 Případné vytvoření a schválení novelizace dotčené legislativy; ověření funkcionality vytvořeného informačního systému Seznam veřejnoprávních smluv
2.3.9 Přijetí a schválení předložených legislativních změn týkajících se systému veřejnoprávních smluv
2.3.10 Účinnosti novelizované legislativy v praxi
2.4. Úprava a optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy
2.4.1 Stanovení jasné gesce za realizaci optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy
2.4.2 Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.4.3 Zpracování analýzy zaměřené na současný systém financování přeneseného výkonu státní správy
2.4.3.1 Zpracování analýzy
2.4.3.2 Návrh variant optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního a implementačního. Identifikace přínosů a dopadů jednotlivých variant na dotčené subjekty.
2.4.3.3 Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant systému financování přeneseného výkonu státní správy s RVVS, dotčenými orgány ústřední státní správy, zástupci obcí
2.4.4 Zpracování záměru úpravy systému financování u vybraných agend přeneseného výkonu státní správy
2.4.5 Monitoring a vyhodnocování připravované legislativy z hlediska dopadů na výkon přenesené působnosti územních samosprávných celků a způsob vyčleňování dodatečných prostředků ze státního rozpočtu
2.4.6 Ověření nového způsobu financování přenesené působnosti prostřednictvím pilotu v rámci vybrané agendy
2.4.7 Vytvoření a schválení případných legislativních změn
2.4.8 Účinnost případné novelizované legislativy a nového způsobu financování přenesené působnosti vybraných agend v praxi
2.5. Snížení rizika platební neschopnosti územní samosprávy
2.5.1 Případná příprava věcného záměru zákona
2.5.2 Případné provedení legislativních změn
2.5.3 Obec - řádný hospodář
2.5.4 Spuštění sanačního procesu obcí a vyhodnocení jeho přínosů a dopadů
2.5.4 Příprava vzdělávacích aktivit v oblasti finančního řízení pro představitele územních samospráv
2.5.5 Realizace vzdělávacích aktivit v oblasti finančního řízení pro představitele územních samospráv