Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak hlavní město PRAHA
hlavní město PRAHA
www stránky

hlavní město PRAHA

Názvy hierarchických úrovní
SC1. "Strategický cíl"
SC1.1 "Aktivity"

Strategie řízení a rozvoje Magistrátu hl. m. Prahy do roku 2020

GesceSpolugesceSpolupráce
SC1. – Legislativní návrhy a  právní změny vedoucí k  lepšímu fungování státní správy a samosprávy a efektivnější funkčnosti úřadu
SC1.1 Spolupráce s Radou hlavního města Prahy a s městskými částmi hlavního města Prahy na přehodnocení a případné novelizaci právních předpisů týkajících se hlavního města Prahy
SC1.2 Účast na tvorbě a novelizací dalších právních předpisů spojených s agendami MHMP
SC1.3 Aktivní vyhledávání, shromažďování a implementace změn zákonů a právních předpisů do výkonu agend MHMP
SC1.4 Aktivní vyhledávání, shromažďování a implementace nové judikatury do výkonu agend MHMP
SC1.5 Zajištění potřebné právně-metodické podpory úřadu
SC1.6 Kontrola platnosti právních předpisů a validace stávající agendy s nimi
SC2. – Využití prvků procesního řízení, optimalizace procesů a zavedení standardů vybraných agend
SC2.1 Inventarizace agend, činností a úkolů MHMP v samostatné i přenesené působnosti
SC2.2 Sestavení procesního schématu MHMP
SC2.3 Analýza a zhodnocení přínosů a nákladů optimalizace procesů a zavedení standardů agend MHMP
SC2.4 Výběr agend, u kterých dojde ke změně procesů za účelem vyšší efektivity procesu dané agendy
SC2.5 Optimalizace vybraných agend
SC2.6 Výběr agend, u kterých dojde k zavedení standardů
SC2.7 Standardizace vybraných agend
SC3. – Odstranění byrokratické zátěže a přebujelé administrativy
SC3.1 Zmapování nadměrné administrativní zátěže agend MHMP
SC3.2 Zavedení jednotné metodiky pro používání informací, které se shromažďují v základních registrech a databázích veřejné správy
SC3.3 Sjednocení dokumentace používané v prostředí MHMP
SC3.4 Zajištění využití elektronických nástrojů spisové služby k odstranění přebujelé administrativní zátěže
SC3.5 Využití on-line komunikace s klienty úřadu
SC4. – Udržování efektivně fungujícího protikorupčního systému a transparentního jednání úřadu
SC4.1 Validace procesů MHMP s Protikorupční strategií hl. m. Prah
SC4.2 Vzájemné propojení již přijatých opatření protikorupčního systému úřadu a jejich rozšíření na další subjekty
SC4.3 Tvorba jednotného standardního postupu vedoucího k efektivnímu a průhlednému zadávání veřejných zakázek úřadu
SC4.4 Zveřejňování smluv a informací v souladu s platnou legislativou k zajištění transparentního výkonu veřejné správy
SC4.5 Udržitelnost transparentního chování a jednání úřadu
SC5. – Zvyšování poskytované kvality služeb zavedením systému hodnocení veřejné správy a systému řízení vztahů s klienty úřadu
SC5.1 Výběr nástroje a metody hodnocení veřejné správy
SC5.2 Stanovení politiky a cílů kvality MHMP
SC5.3 Stanovení pravomoci a odpovědnosti v oblasti řízení vztahů s klienty úřadu
SC5.4 Zavedení systému řízení vztahů s klienty úřadu, díky němuž bude zjišťována klientská spokojenost a realizována konkrétní opatření směřující k zvýšení klientské spokojenosti a zlepšování vztahů s klienty úřadu
SC5.5 Systematizace přístupu k problematice Public Relations a péče o image MHMP
SC5.6 Příprava integrovaného systému managementu kvality v prostředí MHMP
SC6. – Zavedení systému řízení rizik
SC6.1 Analýza rizik a jejich hodnocení
SC6.2 Výběr metodiky, podle které bude Systém řízení rizik vykonáván
SC6.3 Využití metodiky COSO ERM při řízení finančního dopadu rizika
SC6.4 Implementace systému řízení rizik do činností vedoucích zaměstnanců MHMP
SC6.5 Vyhodnocování systému řízení rizik a jeho využití k efektivnějšímu řízení úřadu
SC7. – Koordinace činností při implementaci a rozvoji eGovernmentu a zajištění funkční podpory ICT do úřadu
SC7.1 Definování kompetencí odboru INF, jejich procesů a výstupů směrem k uživatelům informačních a telekomunikačních technologií v prostředí MHMP
SC7.2 Seznámení se s architekturou eGovernmentu (koordinuje odbor RED)
SC7.3 Včasná reakce na dobudovávání informačních a komunikačních systémů veřejné správy
SC7.4 Sledování novinek, trendů a záměrů gestorů eGovernmentu (koordinuje odbor RED)
SC7.5 Včasná implementace rozšiřování, propojování a konsolidaci datového fondu veřejné správy a jeho efektivní a bezpečné využívání dle jednotlivých agend na principu „opendata“
SC7.6 Zajištění efektivního a funkčního využití (tedy i modernizace) informačních a komunikačních systémů v prostředí MHMP
SC7.7 Zajištění funkční podpory pro fungování nástrojů eGovernmentu a ICT aplikací zaměstnanců MHMP
SC7.8 Zajištění realizace projektů ICT a realizace IS/ICT strategie hl. m. Prahy
SC8. – Moderní řízení a rozvoj lidských zdrojů, zvyšování spokojenosti zaměstnanců a jejich loajality
SC8.1 Analýza personální politiky úřadu
SC8.2 Analýza potřeb úřadu směrem k lidským zdrojům a jejich uspokojení
SC8.3 Strategie rozvoje lidských zdrojů v prostředí MHMP
SC8.4 Příprava a implementace funkčního systému hodnocení zaměstnanců
SC8.5 Využití moderních metod řízení lidských zdrojů (zejména ve vztahu k získávání nových zaměstnanců, k jejich adaptaci a rozvoji)
SC9. – Otevřená interní komunikace
SC9.1 Zmapování slabých míst interní komunikace úřadu
SC9.2 Vytipování a následná implementace nejvhodnějších kanálů interní komunikace, aby v prostředí MHMP docházelo k efektivnímu předávání validních informací
SC9.3 Validace a optimalizace systému organizování a vedení porad v prostředí MHMP
SC10. – Příjemné prostředí pro výkon práce i obsluhu klientů úřadu
SC10.1 Validace akčních plánů získaných z projektu Úřad v pohybu – Praha lidem otevřená a orientace na maximální synergii v implementaci opatření vedoucích k lepšímu vybavení prostor, ve kterých probíhá styk s veřejností a pracovní výkon úřadu
SC10.2 Zavedení funkčního orientačního systému v budovách MHMP i jejich blízkém okolí
SC10.3 Udržení orientačního systému a informací o agendách a pracovištích ve validní podobě
SC10.4 Nastavení bezpečnostních opatření pro zvýšení fyzické bezpečnosti zaměstnanců a klientů úřadu v budovách MHMP i jejich blízkém okolí
SC10.5 Zavedení a udržení funkčního systému oprav, údržby a instalace technické podpory a systému technickohospodářské podpory