KRAJ STŘEDOČESKÝ
www stránky
www stránky
KRAJ STŘEDOČESKÝ
Program rozvoje cestovního ruchu ve Středočeském kraji 2018-2023
GesceSpolugesceSpolupráce
Rozvoj cestovního ruchu ve Středočeském kraji
1 PODPORA NABÍDKY A ROZVOJ POTENCIÁLU CESTOVNÍHO RUCHU
1.1 VYTVOŘENÍ PODMÍNEK PRO VYUŽITÍ PŘÍRODNÍCH A KULTURNÍCH PŘEDPOKLADŮ PRO ROZVOJ CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI
1.2 ZKVALITNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOSTI A USNADNĚNÍ MOBILITY V CESTOVNÍM RUCHU V KRAJI
1.3 VYTVÁŘENÍ PODMÍNEK PRO BUDOVÁNÍ INFRASTRUKTURY CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI
1.4 PODPORA ZVYŠOVÁNÍ KVALITY SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI
1.5 VYTVÁŘENÍ PŘÍZNIVÉHO PODNIKATELSKÉHO PROSTŘEDÍ A PODPORA ZAVÁDĚNÍ INOVACÍ V CESTOVNÍM RUCHU
2 DESTINAČNÍ MANAGEMENT
2.1 VYTVOŘENÍ SYSTÉMU ORGANIZACE CESTOVNÍHO RUCHU, JEHO PODPORA A ROZVOJ NA ÚZEMÍ KRAJE VE VAZBĚ NA RAJONIZACI
2.2 ZKVALITNĚNÍ INFORMAČNÍCH TOKŮ, KOORDINACE AKTIVIT A KOOPERACE AKTÉRŮ V CESTOVNÍM RUCHU V KRAJI
2.3 PODPORA VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ LIDSKÝCH ZDROJŮ V OBLASTI CESTOVNÍHO RUCHU V KRAJI
2.4 PODPORA TURISTICKÝCH INFORMAČNÍCH CENTER NA ÚZEMÍ KRAJE
2.5 VYTVOŘENÍ SYSTÉMU PODPORY KLÍČOVÝCH EVENTŮ CESTOVNÍHO RUCHU V RÁMCI KRAJE
3 DESTINAČNÍ MARKETING
3.1 PODPORA TVORBY REGIONÁLNÍCH PRODUKTŮ CESTOVNÍHO RUCHU A TÉMAT PRO MARKETING CESTOVNÍHO RUCHU KRAJE
3.2 VYTVOŘENÍ DESTINAČNÍ ZNAČKY „STŘEDNÍ ČECHY“ A STRATEGIE JEJÍHO UMÍSŤOVÁNÍ (STANOVENÍ BUDOUCÍ HODNOTY ZNAČKY)
3.3 KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE CESTOVNÍHO RUCHU DESTINAČNÍ ZNAČKY „STŘEDNÍ ČECHY“