1. Marketing |
1.1 Posílit obraz Brna jako centra vědy, výzkumu a vzdělávání
1.2 Zvýšit povědomí o brněnských univerzitách / akademických institucích
|
2. Kvalitní vzdělávání |
2.1 Zlepšit propojení výuky s praxí s cílem připravit studenty lépe pro potřeby pracovního trhu
2.2 Zkvalitnit přípravu středoškolských studentů
2.3 Vytvořit podmínky pro přilákání kvalitních doktorandů a post-doktorandů
2.4 Zlepšit nabídku atraktivních pracovních příležitostí pro absolventy brněnských univerzit
|
3. Brno - město studentů |
3.1 Společně vytvářet Brno jako město, kde se dobře žije, které je pro studenty a akademické pracovníky přitažlivé
3.2 Využít potenciálu vysokoškolských studentů pro rozvoj města a zároveň studentům nabídnout atraktivní využití volného času
3.3 V dalším programu spolupráce veřejného a akademického sektoru zvážit možnosti města řešit problémy a návrhy na zlepšení situace studentů a akademických pracovníků na život v Brně
|