Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
Portál strategických dokumentů v ČR
Strategie kultury a kreativních odvětví města Brna (2018)
1. Špičková kulturní a kreativní scéna postavená na setkávání tradice a experimentu
1.1 Podpora špičkovosti, diverzity a rozvoje
1.2 Kultura a kreativní odvětví jako nástroj městského rozvoje
1.3 Systematická a odborná kulturní politika
1.4 Efektivní a transparentní financování kultury
1.5 Dostatek vyhovujících prostor pro tvorbu a prezentaci
2. Excelentní vzdělávání pro kulturu, kreativní sektor a jejich publikum
2.1 Kvalita a rozvoj vzdělávání pro kulturní a kreativní odvětví
2.2 Podpora MŠ, ZŠ, SŠ ve vzdělávání v kultuře a kreativním myšlení
3. Spolupracující a propojená kulturní a kreativní scéna
3.1 Spolupráce a propojování uvnitř brněnské kulturní a kreativní scény
3.2 Spolupráce a propojování brněnských kulturních a kreativních odvětví se zahraničím
3.3 Spolupráce města se subjekty v ČR i v zahraničí
4. Renomé brněnské kultury a kreativních odvětví a renomé Brna jako kulturní a kreativní lokace
4.1 Oboustranně efektivní propojení marketingu kulturních a kreativních odvětví a marketingu města
4.2 Prezentace brněnských kulturních a kreativních odvětví v rámci Brna, státu i zahraničí (reklama a média)
4.3 Přehlednost a dostupnost informací o kulturním dění ve městě
5. Kultura vyžadovaná, dostupná a tmelící
5.1 Zvyšování zapojení publika s důrazem na náročné žánry
5.2 Rovnoměrnost kulturní nabídky v prostoru a čase
5.3 Bezbariérovost brněnské kultury
5.4 Kultura jako nástroj sociální soudržnosti