1. BUDOUCÍ GENERACE |
1.1 Mladá generace je aktivní v návštěvě i utváření kulturního programu ve městě
|
1.1.1 Rozvíjet kulturní a vzdělávací projekty ve spolupráci škol, města, Kulturních a jiných institucí
|
Vydání knihy "Kameny zmizelých v Chrudimi"
|
1.1.2 Zapojit mladou generaci do utváření programu kulturních organizací i stěžejních akcí ve městě
1.1.3 Vytvářet podmínky pro vlastní seberealizaci mladé generace
|
|
2. ZNAČKA A INOVACE |
2.1 Značka Chrudimi navenek je silně spojená s kulturním dědictvím i inovacemi a živým děním
|
2.1.1 Rozvíjet projekt Chrudimského kulturního léta s ohledem na všechny cílové skupiny místních i návštěvníků
2.1.2 Posílit prezentaci inovativních žánrů současného vizuálního umění a architektury ve městě
2.1.3 Propojit kulturu, přírodu a krajinu v katastru města
2.1.4 Posilovat spolupráci aktérů v kultuře, cestovním ruchu, podnikatelském sektoru a volnočasových aktivitách na utváření značky města
|
|
3. KULTURNÍ INFRASTRUKTURA A VEŘEJNÝ PROSTOR |
3.1 Kulturní infrastruktura města je dostupná pro aktéry kulturního a komunitního života, veřejná prostranství v centru města žijí čilým kulturní a společenským životem a jsou propojena do okolní krajiny
|
3.1.1 Průběžné investovat do objektů kulturní infrastruktury tak, aby byla infrastruktura jako celek dlouhodobě udržitelná
|
CHB - MUZEUM Široká čp. 85 - projekt na celkovou rekonstrukci Fibichova i Malého sálu
CHB - MUZEUM Široká čp. 85 – zpracování studie rekonstrukce Snack baru
DKP - výměna podlahové krytiny v prostorách Slavoje
Knihovna - generální oprava výtahu
|
3.1.2 Posílit dostupnost kulturně komunitního a volnočasového vyžití v lokalitách vzdálenějších od centra
3.1.3 Zpracovat Integrovanou strategii urbanistického rozvoje centra města
3.1.4 Realizovat infrastrukturu pro kulturní a komunitní život na Resselově náměstí
3.1.5 Využít potenciál Chrudimky a náhonu a jejich integrace do systému veřejných prostranství
|
|