Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

Chrudim

Koncepce rozvoje cestovního ruchu města Chrudim 2021-2028

zobrazit:   oblast   cil   skupinu   aktivitu

1. Cíle koncepce cestovního ruchu

1.1 Zajistit efektivní systém řízení a koordinace aktivit

1.1.1 Podporovat stávající systém řízení a koordinace aktivit v oblasti cestovního ruchu
1.1.2 Využití fundraisingu pro zajištění aktivit v oblasti cestovního ruchu
1.1.3 Koordinovat kulturní akce napříč různými organizátory (sdílený kalendář akcí)
1.1.4 Pravidelná setkávání organizátorů akcí a aktivit relevantních pro cestovní ruch

1.2 Realizovat kvalitní marketingové a propagační aktivity

1.2.1 Vybrat a schválit nezaměnitelnou značku města s vizuálním stylem a promítnout je do propagace města a produktů (logo, motto, jednotný vizuální styl)
1.2.2 Propagovat Chrudim prioritně jako město spojené s loutkářstvím, které je v UNESCO
1.2.3 Využít nové atraktivní formy propagace (videa k šíření na sociálních sítích apod.)
1.2.4 Vydávat a distribuovat propagační a informační materiály, publikace o městě, včetně cizojazyčných mutací
1.2.5 Aktualizovat webové stránky města s ohledem na nový vizuální styl města včetně propojení na jiné internetové portály
1.2.6 Propagovat město jako významnou součást zájmové oblasti Chrudimsko-Hlinecko, regionu Východní Čechy i České republiky, spolupracovat s obcemi a subjekty uvnitř těchto oblastí i organizacemi na vyšším stupni hierarchie (Chrudimsko-Hlinecko, z.s., Destinační společnost Východní Čechy, CzechTourism)
1.2.7 Spolupracovat s cestovními kancelářemi i incomingovými společnostmi
1.2.8 Oslovit návštěvníky v místě jejich prvního kontaktu s městem (příjezdy, nádraží, …) i na exponovaných místech (nákupní centra, …) – cedule, díla upozorňující na zajímavosti města apod.
1.2.9 Podporovat společnou propagaci subjektů v rámci cestovního ruchu (např. Chrudimské kulturní léto, Město tří muzeí apod.)

1.3 Zlepšit dopravní situaci ve městě

1.3.1 Podporovat vybudování parkovacího domu
1.3.2 Usilovat o dokončení celkového obchvatu města
1.3.3 Usilovat o dokončení celkové modernizace autobusového nádraží (soukromý dopravce)
1.3.4 Usilovat o zklidnění dopravy na náměstí a v historickém centru města
1.3.5 Udržovat kvalitní informační a navigační systém ve městě
1.3.6 Modernizovat stávající a budovat nové cyklostezky/pruhy pro cyklisty přímo ve městě

1.4 Využití potenciálu Resselova náměstí pro oživení centra města

1.4.1 Sjednotit vizuální styl náměstí
1.4.2 Vysadit novou zeleň na náměstí
1.4.3 Zkvalitnit mobiliář fixní i mobilní
1.4.4 Využít volné prostranství balustrády

1.5 Rozvíjet infrastrukturu cestovního ruchu v oblasti atraktivit a památek

1.5.1 Podporovat a rozvíjet stávající projekty v oblasti atraktivit a památek
Průběžně obměňovat expozici barokního umění v Muzeu barokních soch a Klášterních zahradách
1.5.2 Připravit nové projekty v oblasti atraktivit a památek
Instalovat další loutky v rámci projektu ,,Za loutkami do Chrudimě“
Vytvoření virtuální slevové karty (aplikace) do chrudimských muzeí s nabídkou dalším subjektům (služby významné pro cestovní ruch)
Bašta Prachárna - stavební úpravy a zatraktivnění interiéru
Studie využití staré radnice (Resselovo nám. čp. 1)
Realizace expozice ve staré radnici (Resselovo nám. čp. 1)
1.5.3 Obnovovat stávající památky i veřejná prostranství (např. z Programu regenerace MPZ)
Dotačně na území MPZ podporovat rekonstrukce památkově nechráněných objektů a obnovu/pořizování vkusných vývěsních štítů a reklamních značení

1.6 Rozvíjet infrastrukturu cestovního ruchu v oblasti aktivit

1.6.1 Usilovat o další rozšiřování a zkvalitňování nabídky atraktivních kulturních a společenských akcí a aktivit pro volný čas (prioritně Loutkářská Chrudim)
1.6.2 Realizovat bloky dvou či vícedenních akcí v průběhu léta – Chrudimské kulturní léto

1.7 Rozvíjet infrastrukturu cestovního ruchu v oblasti služeb

1.7.1 Poskytovat kvalitní služby v turistickém informačním centru a dostatečně o nich informovat veřejnost
1.7.2 Zlepšit spolupráci s podnikatelskými subjekty v oblasti služeb a rozvíjet partnerství pro cestovní ruch
1.7.3 Podporovat rozvoj služeb pro cyklisty (půjčovna, servis, úschovna kol, stojany na kola)
1.7.4 Podporovat vznik kvalitních ubytovacích kapacit (vč. znovuotevření Hotelu Bohemia)
1.7.5 Rozvíjet infrastrukturu městských sportovišť
1.7.6 Realizovat nebo podporovat nové projekty v oblasti služeb