..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému
DATAPLÁN





Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému

ČESKÁ REPUBLIKA
Organizační struktura
Gesce
..archiv
Gesce
..archiv

1.3.11 | Připravit legislativní úpravy související se zavedením nové závěrečné zkoušky ve všech oborech středního vzdělání s výučným listem (do 2014) | viz dokument » |
1.3.12 | Zavést více prvků všeobecné přípravy v oborech vzdělání s výučním listem (zejména matematiky, mateřského jazyka a cizího jazyka) (průběžně) | viz dokument » |
1.3.13 | Zavést větší míru standardizace v RVP a ŠVP pro oblast praktického vyučování (odborného výcviku, odborné nebo umělecké praxe) realizovaného na pracovištích zaměstnavatelů ke zkvalitnění této přípravy... | viz dokument » |
1.3.15 | Stimulovat zvýšení počtu žáků v oborech vzdělání s výučním listem, kteří mají uzavřenu smlouvu s budoucím zaměstnavatelem nejen v případě absolventů, kterých je na trhu práce nedostatek... | viz dokument » |
1.3.16 | Vytvářet modely spolupráce typu škola-zaměstnavatelé-kraj mj. s ohledem na prognózování potřeby pracovních sil v hospodářském sektoru a podpořit v dalším vývoji ty školy, které prokazatelně splňují kritérium spolupráce se sociálními partnery (průběžně) | viz dokument » |
1.3.17 | Usilovat o sektorové dohody se zaměstnavateli v regionu o předpokládaných požadavcích na vývoj v oblasti pracovních sil prostřednictvím např. sektorových rad zřizovaných MPSV, popř. jiných sociálních a hospodářských partnerů... | viz dokument » |
1.3.18 | Usilovat o přímou finanční podporu ze strany krajů i podnikatelského sektoru žákům těch oborů středního odborného vzdělání, u nichž panuje dlouhodobý nesoulad mezi nabídkou a poptávkou na trhu práce... | viz dokument » |
1.3.19 | Podporovat spolupráci odborníků z praxe – zástupců zaměstnavatelů | viz dokument » |
1.3.20 | V rámci aktualizace opatření Akčního plánu podpory odborného vzdělávání zahrnout opatření, která budou obsahovat podporu technického vzdělávání (2011) | viz dokument » |
2.6.1 | Rozvíjet systém uznávání výsledků dalšího vzdělávání (průběžně) | viz dokument » |
2.6.2 | Podporovat kvalitu a nabídku dalšího vzdělávání (průběžně) | viz dokument » |
2.6.3 | Stimulovat poptávku po dalším vzdělávání, tak aby se účast dospělých zvýšila na 15 % (2020) | viz dokument » |