| Digitální Česko: Informační koncepce České republiky [akt. 2022] |
| Česká republika je díky klientskému přístupu, modernímu návrhu úředních procesů a efektivnímu využívání digitálních a nedigitálních technologií jednou z předních zemí v přívětivosti veřejné správy. |
1 | UŽIVATELSKY PŘÍVĚTIVÉ A EFEKTIVNÍ ON-LINE SLUŽBY PRO OBČANY A FIRMY |
1.1 | Národní katalog služeb |
1.2 | Centrální informační místo |
1.3 | Univerzální obslužné kanály |
1.4 | Digitální služby resortů |
1.5 | Národní katalog otevřených dat |
1.6 | Role správců služeb |
1.7 | Zpětná vazba klientů |
1.8 | Jednotné UX/UI |
1.9 | Proaktivní poskytování služeb |
2 | DIGITÁLNĚ PŘÍVĚTIVÁ LEGISLATIVA |
2.1 | Digitální dopady navrhované legislativy |
2.3 | eSbírka a eLegislativa |
2.4 | Průběžná aktualizace platné legislativy |
2.5 | Právo na digitální služby |
2.6 | Revize legislativy eGovernmentu |
2.7 | Soukromé a veřejnoprávní služby |
2.8 | Metodika pro veřejné zakázky v oblasti ICT |
2.9 | Nová legislativa eGovernmentu |
2.10 | Legislativní podpora proaktivního poskytování služeb |
3 | ROZVOJ PROSTŘEDÍ PODPORUJÍCÍHO DIGITÁLNÍ TECHNOLOGIE V OBLASTI eGOVERNMENTU |
3.1 | Čerpání mimorozpočtových zdrojů |
3.2 | Digitalizace dosud nedigitalizovaného obsahu. |
3.3 | Digitální archivy |
3.4 | Základní registry |
3.5 | Komunikační infrastruktura |
3.6 | Elektronická identifikace |
3.7 | Digitální mapa veřejné správy |
3.8 | Kybernetická bezpečnost |
3.9 | Přeshraniční elektronická identifikace |
3.10 | Digitální oprávnění a zmocnění |
3.11 | Elektronické platby |
3.12 | Stavebnice sdílených řešení |
4 | ZVÝŠENÍ KAPACIT A KOMPETENCÍ ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ |
4.1 | Systemizace expertních profesí |
4.2 | Získání, udržení a rozvoj klíčových specialistů |
4.3 | Absolventi ve státním sektoru |
4.4 | Využití kompetenčních center |
4.5 | Ustavení transformačních útvarů |
4.6 | Kapacity pro realizaci změn |
4.7 | Naplnění expertních míst |
4.8 | Rozvoj digitálních kompetencí |
5 | EFEKTIVNÍ A CENTRÁLNĚ KOORDINOVANÉ ICT VEŘEJNÉ SPRÁVY |
5.1 | Řízení realizace IKČR |
5.2 | Zdroje na realizaci IKČR |
5.3 | Architektura veřejné správy |
5.4 | Koordinace státního ICT |
5.5 | eGovernment cloud |
5.6 | Národní ICT autorita |
5.7 | Agendy v přenesené působnosti |
5.8 | Sdílená řešení pro malé agendy a úřady |
5.9 | Propojený datový fond |
5.10 | Veřejný datový fond |
5.11 | Systémy prostorových dat |
5.12 | Měření a vyhodnocování realizace IKČR |
5.13 | Agendové informační systémy |
6 | EFEKTIVNÍ A PRUŽNÝ DIGITÁLNÍ ÚŘAD |
6.1 | IT podpora práce úředníků |
6.2 | Vnitřní digitalizace úřadu |
6.3 | Nové metody řízení úřadu |
6.4 | Modernizace provozních IS |
6.5 | Modernizace digitální infrastruktury |