Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

KRAJ KRÁLOVÉHRADECKÝ

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Opatření"
1.1.1 "Aktivita"

Marketingová strategie (Akční plán) Královéhradeckého kraje 2011-2013

Marketingová strategie (Akční plán) Královéhradeckého kraje 2011-2013
1.Podpora výstavby, rekonstrukce a modernizace základní a doprovodné turistické infrastruktury
1.1Údržba a rekonstrukce přírodních, kulturně-historických a technických památek za účelem zpřístupnění pro návštěvníky
1.1.1Dotační titul KHK na rekonstrukci a zpřístupnění památek (v závislosti na alokovaných fin. prostředcích) – spolupráce s oddělením kultury a památkové péče
1.2Podpora rozvoje turistické dopravní infrastruktury
1.2.1Krajský provázaný dopravní systém (kombinace vlak-autobus)
1.2.2Jednotný krajský dopravní navigační systém k významným atraktivitám a cílům CR KHK
1.2.3Optimalizace cyklotras a cyklostezek kraje – realizace generelu cyklodopravy
1.3Podpora výstavby, rekonstrukce a modernizace infrastruktury pro volný čas, sportovní a rekreační aktivity
1.3.1Dotační titul KHK na podporu výstavby, rekonstrukce a modernizace infrastruktury pro volný čas, sportovní a rekreační aktivity
2.Podpora marketingových aktivit v oblasti cestovního ruchu
2.1Tvorba produktů a programů cestovního ruchu
2.1.1Tvorba celokrajských produktů cestovního ruchu
2.1.2Tvorba přeshraničních produktů cestovního ruchu
2.1.3Koordinace vzniku produktů cestovního ruchu v jednotlivých TVÚ
2.1.4Studie možností kongresové a incentivní turistiky v KHK
2.1.5Celokrajská slevová karta – možnost zapojení do již zavedeného severočeského Benefit programu (Ústecký a Liberecký kraj)
2.2Podpora marketingu a propagace turistické nabídky
2.2.1Realizace a průběžné vyhodnocování marketingové strategie CR KHK a jednotlivých TVÚ
2.2.2Vybrané marketingové aktivity KHK – realizace šetření mezi cílovými skupinami a zaměření marketingu a propagace dle cílových skupin
2.3Permanentní aktualizace oficiálního krajského webového portálu vč. vytvoření datového skladu
2.3.1Rozšíření a pravidelná aktualizace turistického informačního systému KHK a vytvoření datového skladu
3.Podpora spolupráce a koordinace činnosti klíčových aktérů rozvoje cestovního ruchu
3.1Vytvoření efektivního systému organizace a koordinace cestovního ruchu na území kraje
3.1.1Systém řízení a organizace cestovního ruchu
3.2Podpora činnosti organizací cestovního ruchu a turistických informačních center v TVÚ
3.2.1Vybudování krajského Turistického Informačního centra
3.2.2Krajský systém hodnocení TIC
3.3Podpora vzájemné spolupráce subjektů veřejného a soukromého sektoru v rámci turisticky významných území i mezi nimi a na mezikrajské, přeshraniční a mezinárodní úrovni
3.3.1Nastavení a realizace pravidelného systému setkávání subjektů v cestovním ruchu
3.4Vzdělávání pracovníků v oblasti cestovního ruchu
3.4.1Školení pro různé typy pracovníků v oblasti cestovního ruchu v KHK