1. ZDRAVÍ MLADÝCH |
1.1 Zdravější prostředí ve školských zařízeních
|
1.1.1 Zajistit audity prostředí ve školách
|
1.2 Podpora zdravého životního stylu a prevence nemocí dětí a mládeže
|
1.2.1 Podpořit vztah dětí a mládeže k městu a ke zdravému životu
1.2.2 Realizovat vzdělávací a osvětové programy prevence nemocí
1.2.3 Podpořit rozvoj pohybových dovedností, zvýšit úroveň pohybové aktivity dětí a mládeže
|
1.3 Podpora prevence úrazů a rozvoje pohybové zdatnosti dětí a mládeže
|
1.3.1 Podpořit aktivity prevence úrazů a dopravní bezpečnosti
|
|
2. ZDRAVÉ STÁRNUTÍ |
2.1 Podpora aktivního života seniorů a mezigenerační sounáležitosti
|
2.1.1 Podpořit zdravý životní styl seniorů
|
2.2 Podpora vzdělávání, prevence a návazných služeb pro seniory
|
2.2.1 Podpořit osvětové kurzy a další preventivní a podpůrné aktivity pro seniory
2.2.2 Podpořit kvalitní vzdělávání seniorů
|
|
3. ŽIVOTNÍ STYL |
3.1 Podpora osvětových a preventivních aktivit životního stylu občanů
|
3.1.1 Propagovat a podpořit osvětové kampaně
3.1.2 Posílit zdravotní gramotnost občanů prostřednictvím vzdělávacích kampaní
3.1.3 Podpora komunitního života
|
3.2 Bude aktivně podporováno zajištění dostupné zdravotní péče pro občany Hodonína
|
3.2.1 Podpořit dostupnou síť primární zdravotní péče v Hodoníně
3.2.2 Podpořit síť ambulantních specialistů v Hodoníně
3.2.3 Podpořit modernizaci nemocnice v Hodoníně
3.2.4 Podpořit aktivity v souvislosti s reformou psychiatrické péče
|
|
4. PREVENCE INFEKČNÍCH NEMOCÍ |
4.1 Zvýšení informovanosti veřejnosti o infekčních chorobách, způsobu jejich šíření a o prevenci
|
4.1.1 Posílit osvětu v oblasti nákaz
|
4.2 Dostupná prevence vybraných infekcí formou anonymního testování
|
4.2.1 Podpořit testování vč. anonymního testování na infekční choroby
|
|
5. ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ |
5.1 Další ozelenění města
|
5.1.1 Zajistit a podpořit výsadbu nové zeleně
5.1.2 Pečovat o stávající zeleň
|
5.2 Čisté a kvalitní životní prostředí ve městě
|
5.2.1 Podpořit pěší a cyklodopravu ve městě
5.2.2 Podpořit výchovu a osvětu v oblasti péče o životní prostředí
|
|