Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

Jihlava

Strategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch ve městě Jihlavě 2017-2024

Strategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch ve městě Jihlavě 2017-2024
1.VEŘEJNÝ PROSTOR, PROSTOROVÉ ZÁZEMÍ
1.1Jihlava má živé centrum města, kde tráví čas místní i návštěvníci
1.2Veřejný prostor vybízí a umožňuje pořádání kulturních aktivit i neformální pobyt a jsou v něm vyvažovány zájmy různých cílových skupin a inovativně a kultivovaně poskytuje informace o atraktivitách a dění ve městě
1.3Veřejný prostor je aktivně formován a iniciativně využíván mladými lidmi
1.4„Stříbrné údolí“ celoročně žije místními i návštěvníky města, kteří zde tráví volný čas
2.PODMÍNKY PRO ROZVOJ KULTURY
2.1Školy aktivně využívají nabídky kulturních institucí a rozumí potenciálu kulturní nabídky pro vzdělávání ve městě
2.2Děti a mládež se aktivně účastní kulturního dění a podílí se na vytváření kultury a umění ve městě
2.3Podmínky pro rozvoj náročnějších žánrů, inovací a místní autorské tvorby jsou zajištěné
2.4Velcí zaměstnavatelé a podnikatelé chápou roli kultury v rozvoji města a přínosy pro jejich podnikání a spolupracují na rozvoji kultury a publika v Jihlavě
2.5Veřejná správa i občané města rozumí hodnotě kultury a vnímají ji jako rovnocennou oblast rozvoje města ve vztahu k dalším tématům
2.6V kulturní nabídce se občan i návštěvník rychle orientuje
2.7Město vytváří podmínky pro koncepční rozvoj a koordinaci kultury
3.ZNAČKA MĚSTA
3.1Rozvoj cestovního ruchu je efektivně koordinován a jsou vytvořené základní podmínky pro spolupráci s dalšími partnery a aktéry cestovního ruchu
3.2Jihlava je aktivně propagovaná destinace s důrazem na nabídku pro prioritní cílové skupiny
3.3Nabídka volnočasových a kulturních aktivit pro místní i návštěvníky je celoroční a funguje i o prázdninách a víkendech (je sezónní i mimosezónní) a obsahuje i akce rozvíjející klíčová témata města
3.4Město a kulturní organizace využívají odborné a tvůrčí kapacity SŠ, VOŠ a VŠ v Jihlavě a podporují tak rozvoj mladých talentů
3.5V Jihlavě je dostatečná nabídka ubytování, stravování a doplňkové služby cestovního ruchu pro prioritní cílové skupiny