E. EKONOMICKÝ POTENCIÁL A ROZVOJ LIDSKÝCH ZDROJŮ |
E.1 Rozvoj podnikání zejména malého a středního
|
E.1.1 Využití vhodných ploch a objektů pro rozvoj podnikání a služeb
|
E.1.1.1 Vytvoření a aktualizace databáze ploch a objektů, vhodných pro podnikání
E.1.1.2 Nabídka volných ploch a objektů pro rozvoj podnikání a služeb včetně brownfields
E.1.1.3 Vytvoření podmínek pro přemístění firem ve stávajícím areálu Tatry
|
E.1.2 Rozvoj podnikatelské infrastruktury a služeb pro podnikatele
|
E.1.2.1 Inkubátor pro začínající podnikatele
E.1.2.2 Systém informování o vzdělávání pro podnikání a zvýšení kvality služeb
|
E.1.3 Vytvoření systému spolupráce města a místních podnikatelů
|
E.1.3.1 Rozvoj systematické komunikace mezi městem a podnikateli
E.1.3.2 Společná propagace a prezentace města a podnikatelů
|
|
|
E.2.1 Zajištění celoživotního vzdělávání v rámci rozvoje lidských zdrojů
E.2.2 Rozvoj infrastruktury pro vzdělávání
|
|
D. DOPRAVA, INFRASTRUKTURA, ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ |
D.1 Zlepšení dopravní obslužnosti, bezpečnosti a plynulosti silničního provozu
|
D.1.1 Zlepšení dopravní obslužnosti
D.1.2 Úprava a doplnění sítě pozemních komunikací pro provoz motorových vozidel včetně dopravy v klidu
|
D.2 Zlepšení podmínek pro bezpečnost a plynulost cyklistického a pěšího provozu
|
D.2.1 Úprava a doplnění sítě komunikací pro pěší a cyklistický provoz včetně zázemí a mobiliáře
|
D.3 Rozvoj technické infrastruktury
|
D.3.1 Dobudování systému čistoty vodních toků a likvidace odpadních vod
D.3.2 Modernizace tepelného hospodářství
D.3.3 Modernizace a rozšíření inženýrských sítí
D.3.4 Rozvoj bydlení, příprava ploch a infrastruktury pro bytovou výstavbu
D.3.5 Předcházení povodňovým škodám
|
D.4 Zlepšování životního prostředí
|
D.4.1 Řešení starých ekologických zátěží a „brownfields“
D.4.2 Vytvoření systému poskytování informací o životním prostředí
D.4.3 Ochrana před vlivy poškozujícími zdraví obyvatel
D.4.4 Zlepšení kvality zeleně
|
|
I. IMAGE MĚSTA |
I.1 Vytvoření a zvýraznění atributů Kopřivnice jako města
|
I.1.1 Vytvoření reprezentativního centra s moderním architektonickým řešením
I.1.2 Zlepšení architektonického vzhledu města
|
I.2 Rozvoj městského marketingu
|
I.2.1 Zavedení systému městského marketingu
I.2.2 Realizace komunikační strategie se zapojením veřejnosti do rozhodovacích procesů
|
I.3 Rozvoj volnočasových aktivit
|
I.3.1 Modernizace a rozvoj kulturní infrastruktury
I.3.2 Modernizace a rozvoj sportovní infrastruktury
I.3.3 Zkvalitnění podmínek pro využití volného času
|
I.4 Rozvoj aktivit a infrastruktury cestovního ruchu
|
I.4.1 Spolupráce s partnery při koordinaci a rozvoji aktivit cestovního ruchu
I.4.2 Rozvoj aktivit, produktů a služeb v cestovním ruchu
I.4.3 Rozvoj infrastruktury cestovního ruchu
|
|
S. SOCIÁLNÍ ZÁZEMÍ |
S.1 Rozvoj sociální a zdravotnické infrastruktury a služeb
|
S.1.1 Rozvoj sociálních a zdravotnických služeb pro všechny skupiny obyvatel a jejich propagace
S.1.2 Rekonstrukce a výstavba zařízení poskytujících sociální služby
S.1.3 Vytváření a zlepšování životních podmínek pro zdravotně postižené a občany ohrožené sociálním vyloučením
|
S.2 Bezpečnost a prevence kriminality
|
S.2.1 Rozvoj aktivit a infrastruktury pro zajištění bezpečnosti a prevence kriminality
S.2.2 Informovanost, výchova k bezpečí
S.2.3 Řešení problematiky sociálně nepřizpůsobivých občanů
|
|