Kopřivnice
www stránky
www stránky
Kopřivnice
Strategie rozvoje cestovního ruchu v Kopřivnici 2006-2010
A. NABÍDKA PRODUKTŮ A PROGRAMŮ
B. INFRASTRUKTURA
B.1 Podpora zlepšení dopravní dostupnosti a vzájemné propojení s okolními atraktivitami, včetně speciálních forem dopravy
Deskriptory:
XI.h veřejná doprava
XI.i mobilita
B.2 Zajištění dostatečné kapacity parkovacích ploch u turistických atraktivit
Deskriptory:
XI.a silniční doprava
B.3 Podpora budování městských cyklostezek včetně mobiliáře a jejich napojení na stávající cyklotrasy a cykloturistické trasy
Deskriptory:
XI.k nemotorová doprava
B.4 Zkvalitnění a rozšíření doprovodných služeb pro cykloturistiku
Deskriptory:
XI.k nemotorová doprava
B.5 Údržba a rozšiřování lyžařských běžeckých tras v Kopřivnici a okolí
Deskriptory:
XXI.a tělesná výchova, sport, turistika
B.6 Podpora vzniku nových certifikovaných ubytovacích zařízení, především s větší kapacitou a vyššího standardu, vhodných pro ubytování rodin s dětmi
Deskriptory:
IV.d spolupráce VaV a podnikatelských subjektů
B.7 Iniciovat certifikaci stávajících ubytovacích zařízení
Deskriptory:
IV.d spolupráce VaV a podnikatelských subjektů
B.8 Podpora zvyšování úrovně stravovacích zařízení a vzniku nových stylových zařízení s místními specialitami
Deskriptory:
III. Podnikání a zahraniční obchod
C. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE
C.1 Zlepšení image města jako turistické destinace pomocí kampaní v mediích, dopravních prostředcích apod.
Deskriptory:
V.d eSlužby, aplikace a produkty ICT
C.2 Propagace města jako turistické destinace pomocí výstav, prezentací a prostředků přímého marketingu
Deskriptory:
V.d eSlužby, aplikace a produkty ICT
C.3 Komplexní naplnění a aktualizace turistického webu Lašské brány a jeho zviditelnění na internetu
Deskriptory:
V.d eSlužby, aplikace a produkty ICT
C.4 Propagace a aktualizace informací na cizích turistických serverech
Deskriptory:
V.d eSlužby, aplikace a produkty ICT
C.5 Pravidelná aktualizace a rozšiřování databáze kontaktů IC na podnikatelské subjekty
Deskriptory:
XVII.h participace občanů na veřejné správě
C.6 Pravidelný dotisk stávajících a tvorba nových propagačních materiálů dle aktuální potřeby
Deskriptory:
V.d eSlužby, aplikace a produkty ICT
C.7 Rozmístění propagačních materiálů na turistické atrakce, do ubytovacích a stravovacích zařízení ve městě a okolí a další frekventovaná místa jako jsou čerpací stanice při vjezdech do města
Deskriptory:
V.d eSlužby, aplikace a produkty ICT
C.8 Důraznější propagace kulturních a společenských akcí konaných ve městě, a to jak v samotném městě, tak v regionu
Deskriptory:
XV. Kultura
D. SPOLUPRÁCE S OBCEMI A PODNIKATELI
D.1 Prohloubení spolupráce obcí Lašské brány, zřízení a pravidelné jednání pracovní skupiny
Deskriptory:
XX.e zahraniční pomoc a mezinárodní spolupráce
D.2 Využití členství v jednotlivých sdruženích cestovního ruchu a spolupráce s Valašským královstvím, Destinačním managementem Moravsko-Slezským a podobnými subjekty
Deskriptory:
XX.e zahraniční pomoc a mezinárodní spolupráce
D.3 Prohloubení spolupráce s podnikateli v cestovním ruchu
Deskriptory:
XVII.h participace občanů na veřejné správě
D.4 Informovat podnikatele o možnostech certifikace v oblasti cestovního ruchu
Deskriptory:
XVII.h participace občanů na veřejné správě
D.5 Informovat podnikatele v cestovním ruchu o možnostech získání dotací z různých veřejných zdrojů
Deskriptory:
XVII. Veřejná správa
XIX.b rozpočtování a makroekonomika
D.6 Školení a vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu směřující ke zvýšení jejich profesionality
Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch