| Strategie rozvoje cyklistické dopravy města Kopřivnice 2015–2020 |
1. | ŘÍZENÍ PROCESŮ, FINANCE |
1.1 | NASTAVENÍ PROCESU PLÁNOVÁNÍ BUDOVÁNÍ CYKLOSTEZEK A KOMUNIKACÍ VHODNÝCH PRO CYKLISTY |
1.1.1 | CYKLOGENEREL |
1.1.2 | ÚZEMNÍ PLÁN |
1.1.3 | STRATEGICKÝ PLÁN |
1.2 | ZAVEDENÍ ORGANIZAČNÍCH NÁSTROJŮ ROZVOJE CYKLODOPRAVY |
1.2.1 | CYKLOKOORDINÁTOR |
1.2.2 | SÍŤ PARTNERŮ |
1.3 | ZAVEDENÍ FINANČNÍCH NÁSTROJŮ |
1.3.1 | ROZPOČET |
1.4 | VYUŽITÍ PRÁVNÍCH NÁSTROJŮ |
1.4.1 | INFORMACE |
1.5 | VYUŽITÍ A ZPRACOVÁNÍ POTŘEBNÝCH DAT A PRŮZKUMŮ |
1.5.1 | DOPRAVNÍ CHOVÁNÍ |
1.5.2 | POTŘEBY CYKLISTŮ |
2. | CYKLISTICKÁ INFRASTRUKTURA |
2.1 | POSTUPNÉ BUDOVÁNÍ PÁTEŘNÍ SÍTĚ CYKLOSTEZEK A CYKLOTRAS |
2.1.1 | CYKLOSTEZKY, CYKLOTRASY, IN-LINE TRASY |
2.1.2 | VOZOVKY, KŘIŽOVATKY, PŘEJEZDY |
2.2 | PŘETVÁŘENÍ CELÉHO MĚSTA NA PŘÁTELSKÉ K CYKLISTŮM |
2.2.1 | ULIČNÍ PROSTOR, ZKLIDŇUJÍCÍ OPATŘENÍ, JEDNOSMĚRKY |
2.2.2 | OBYTNÉ A PĚŠÍ ZÓNY, ZÓNY 30 |
2.2.3 | PODPORA A ROZVÍJENÍ SLUŽEB V OBLASTI CYKLODOPRAVY |
2.3 | ÚDRŽBA CYKLISTICKÉ INFRASTRUKTURY |
2.3.1 | KVALITA |
2.3.2 | BEZBARIÉROVOST |
2.3.3 | STAVENIŠTĚ |
2.4 | DOSTATEČNÉ MOŽNOSTI PARKOVÁNÍ A ÚSCHOVY KOL |
2.4.1 | KONCEPCE, REGULACE, PARTNEŘI |
3. | MARKETING A DOPRAVNÍ VÝCHOVA |
3.1 | MARKETINGOVÁ PODPORA |
3.1.1 | PROPAGACE CYKLISTICKÉ DOPRAVY |
3.1.2 | WEB CYKLOMĚSTA |
3.1.3 | MARKETINGOVÁ PREZENTACE |
3.1.4 | CYKLOPRODUKT |
3.1.5 | PŘÍBUZNÉ AKTIVITY |
3.2 | PODPORA AKTIVITÁM ZAMĚŘENÝM NA PREVENCI A DOPRAVNÍ VÝCHOVU |
3.2.1 | PREVENCE |
3.2.2 | DOPRAVNÍ VÝCHOVA |