1. Otevřený a efektivní vzdělávací systém, který rozvíjí jedinečnost i všestrannost, jehož výsledkem je žák připravený do života, přirozeně zvídavý a se smyslem pro zodpovědnost |
1.1 Propojení teorie a praxe ve vzdělávání s ohledem na specifika místního regionu
1.2 Podpora osobnosti, individuality a zdraví žáka
1.3 Všestranný rozvoj žáka
1.4 Propojenost stupňů a oblastí vzdělávání
|
2. Pedagog je profesionál, který kombinuje flexibilitu s životní moudrostí |
2.1 Vytvořit podmínky pro profesní růst pedagogů
2.2 Zlepšení motivace pedagogů pro vstup do školství a kvalitní výkon profese
2.3 Vytvořit systém podpory osobnostního rozvoje pedagogů a zdravého životního stylu
|
3. Rodič jako podporující partner a škola jako místo, které spojuje lidi, myšlenky a zdroje místní komunity |
3.1 Atraktivní PR a efektivní práce s informacemi
3.2 Hledání nových způsobů aktivního zapojení rodičů
3.3 Škola jako centrum kulturního a sportovního dění
|
4. Příjemné prostředí, kvalitní vybavení a dostatečná kapacita hmotného a personálního zázemí |
4.1 Rozvoj podpůrných profesí
4.2 Revitalizace stávajících prostor a vybavení za účelem podpory všech dalších priorit
4.3 Budování nových prostor a vybavení za účelem podpory všech dalších priorit
|