Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
Portál strategických dokumentů v ČR
Názvy hierarchických úrovní |
1. | "Oblast" |
1.1 | "Cíl" |
Střednědobé cíle kvality vzdělávání v základních školách zřizovaných statutárním městem Liberec (2016)
1. KOMUNIKACE A PARTICIPACE AKTÉRŮ
1.1 Zintenzivnit obousměrnou komunikaci mezi školou a podstatnými aktéry vzdělávací politiky (zkráceně Intenzivní komunikace škol a dalších aktérů)
1.2 Zlepšovat vnitřní prostředí a klima školy (zkráceně Vhodné klima školy)
1.3 Zlepšovat vnější prezentaci školy v médiích, na sociálních sítích a ve veřejném prostoru (zkráceně Budování image školy)
2. STRATEGIE ROZVOJE A VZDĚLÁVÁNÍ
2.1 Aktualizovat a pravidelně vyhodnocovat strategii (koncepci) rozvoje školy a vzdělávání při zapojení široké škály aktérů - sbor, předmětové komise, rodiče, školské rady, žáci, experti, zřizovatel, trh práce, neziskové organizace, školská poradenská zařízení aj. (zkráceně Strategie školy jako dokument)
2.2 Realizovat strategii školy a dílčí koncepce v praxi (zkráceně Strategie školy v praxi)
3. PROSTUPNOST VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY A TRHU PRÁCE
3.1 Zvýšit a zkvalitnit systém prostupnosti předškolního vzdělávání a 1. stupně ZŠ, 1. a 2. stupně ZŠ, 2. stupně ZŠ a SOU/SŠ s ohledem na ulehčení adaptace, úspěšný a všestranný rozvoj žáků, začleňování žáků s potřebou podpory a budoucí kariérové uplatnění (zkráceně Prostupnost vzdělávání)
4. ROZVOJ JAZYKOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO FOREM
4.1 Rozvíjet vzdělávání cizím jazykům a diverzitu jeho forem (zkráceně Jazykové vzdělávání)
5. ROZVOJ TECHNICKÉHO A PŘÍRODOVĚDNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO FOREM
5.1 Rozvíjet technické a přírodovědné vzdělávání a diverzitu jeho forem (zkráceně Odborné vzdělávání)
6. ZAPOJOVÁNÍ ŽÁKŮ DO CHODU ŠKOLY
6.1 Zavést a rozvíjet prvky participace žáků na chodu školy (zkráceně Žákovská participace)
7. STRAVOVÁNÍ A ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL
7.1 Usilovat o účast v projektech na zlepšování stravování v prostoru školy a jídelny (zkráceně Zdravé stravování)
8. PRIMÁRNÍ PREVENCE A MONITORING RIZIKOVÝCH JEVŮ
8.1 Realizovat v praxi a pravidelně vyhodnocovat koncepci primární prevence rizikových jevů (zkráceně Primární prevence)
8.2 Monitorovat výskyt rizikových jevů v prostředí školy