Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak Louny

Louny

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Cíl"

Rozbalit detaily

Místní akční plán rozvoje vzdělávání pro správní obvod obce s rozšířenou působností Louny 2018-2023

1. Kvalitní, efektivní, dostupné a inkluzivní předškolní vzdělávání

1.1 Podpora inkluzivního a společného vzdělávání z hlediska odborně-personálních kapacit a specifického vybavení

Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VIII.a aktivní začleňování
VIII.c rovné příležitosti

1.2 Rozvoj matematické a čtenářské pregramotnosti, výuky cizích jazyků a polytechnického vzdělávání v předškolním vzdělávání

Deskriptory:
VI.a předškolní výchova

1.3 Podpora kreativity dětí, návyku občanských dovedností a kompetencí, výchova k pohybu a zdravému životnímu stylu

Deskriptory:
VI.a předškolní výchova

2. Kvalitní, efektivní, dostupné a inkluzivní základní vzdělávání

2.1 Rozvoj matematické gramotnosti a digitálních kompetencí dětí a žáků

Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání

2.2 Rozvoj čtenářské gramotnosti a kulturního povědomí a vyjádření dětí a žáků

Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání

2.3 Rozvoj ostatních kompetencí dětí a žáků (podnikavost a iniciativa, polytechnické vzdělávání, přírodní vědy, řemeslné a technické obory, cizí jazyky, sociální a občanské kompetence)

Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání

2.4 Podpora inkluzivního a společného vzdělávání, vč. podpory dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem

Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání
VIII.a aktivní začleňování
VIII.c rovné příležitosti

2.5 Dostatečné odborné a personální kapacity pedagogických a dalších odborných pracovníků

Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání

3. Vyspělá infrastruktura školských zařízení, včetně infrastruktury neformálního vzdělávání

3.1 Moderní, kvalitní a fyzicky dostupná (bezbariérová) infrastruktura budov s přihlédnutím k potřebám společného vzdělávání a inkluze

Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
VI.h další vzdělávání
VIII.c rovné příležitosti

3.2 Moderní, fyzicky dostupné (bezbariérové) a kvalitně vybavené učebny pro rozvoj klíčových kompetencí a uplatnitelnost na trhu práce s přihlédnutím k potřebám společného vzdělávání a inkluze

Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
VI.h další vzdělávání
VIII.c rovné příležitosti

3.3 Funkční a bezpečné zázemí (jídelny, tělocvičny, šatny, apod.) a okolí školských zařízení (hřiště, zahrady, sportoviště, apod.)

Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
VI.h další vzdělávání
XXI.a tělesná výchova, sport, turistika
XXI.b zájmová činnost a rekreace

4. Moderní a populární neformální a zájmové vzdělávání

4.1 Rozšíření nabídky zájmového a neformálního vzdělávání

Deskriptory:
VI.h další vzdělávání
XXI.b zájmová činnost a rekreace

4.2 Rozvoj pohybové zdatnosti, aktivního a zdravého životního stylu

Deskriptory:
XIII.c životní styl, výživa, spotřeba tabáku a alkoholu
XXI.b zájmová činnost a rekreace

5. Vzájemná podpora, spolupráce a sdílení informací mezi aktéry vzdělávání

5.1 Podpora vnitřní spolupráce, tj. spolupráce všech aktérů vzdělávání v území MAP ORP Louny

Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
VI.h další vzdělávání

5.2 Rozvoj vnější spolupráce, tj. spolupráce s aktéry vzdělávání v území dalších MAP vč. spolupráce mezinárodní

Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání
VI.h další vzdělávání

5.3 Podpora kvalitního kariérového poradenství

Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání