Mladá Boleslav
www stránky
www stránky
Mladá Boleslav
Strategický plán rozvoje Mladé Boleslavi (2002)
A. VZTAH MEZI POLITIKY A VEŘEJNÝMI INSTITUCEMI
A.1 Zvýšit dostupnost pracovní síly pro místní podniky a podnikatele, vytvářet podmínky pro dlouhodobé rozšiřování trhu práce v Mladé Boleslavi a získávání pracovní síly do města.
Deskriptory:
XI.h veřejná doprava
XI.i mobilita
VII. Zaměstnanost a trh práce
A.2 Systémově řešit a zintenzívnit komunikaci mezi městem a podnikateli, odstraňovat byrokracii
Deskriptory:
V.d eSlužby, aplikace a produkty ICT
XVII.h participace občanů na veřejné správě
III. Podnikání a zahraniční obchod
A.3 Diverzifikovat místní ekonomickou základnu - rozvoj sektoru služeb a malého a středního podnikání, přilákat do města nové exportní firmy mimo automobilový průmysl
Deskriptory:
III. Podnikání a zahraniční obchod
B. REGIONÁLNÍ POSTAVENÍ MĚSTA
B.1 Posílit image města jako regionálního centra, rozšířit zastoupení institucí krajského a nadregionálního významu
Deskriptory:
XX.e zahraniční pomoc a mezinárodní spolupráce
VI.i celoživotní učení
VI. Vzdělávání
B.2 Zvýšit nabídku vzdělání třetího stupně ve městě z pohledu počtu míst, druhů programů a druhů vzdělání a oslovení (získání) studentů mimo Mladou Boleslav.
Deskriptory:
VI. Vzdělávání
C. KVALITA ŽIVOTA
C.1 Řešit dopravu ve městě, odstranit průjezdnou dopravu, zvýšit propustnost města
Deskriptory:
XI.a silniční doprava
XI.j bezpečnost v dopravě
XI.h veřejná doprava
XI.i mobilita
C.2 Zajistit nové bydlení ve městě jak pro stávající, tak nové obyvatele
Deskriptory:
XI.a silniční doprava
VIII. Sociální začleňování
XVI. Bydlení
C.3 Rozšířit nabídku a zkvalitnit infrastrukturu pro pořádání sportovních, kulturních, zájmových a volnočasových aktivit ve městě.
Deskriptory:
XXI.a tělesná výchova, sport, turistika
XV. Kultura