..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému
DATAPLÁN
![Portál strategické práce v České republice](/img/portal_strat_prace.png)
![Portál veřejných strategií](/img/metodika-strategii-logo.gif)
![Metodika a Manuál](/img/databaze-metodiky-manual.png)
![Loga OPTP](/img/strategie/loga-optp_1.gif)
![Logo MMR](/img/strategie/mmr.gif)
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému
![Data Plán](/img/ico-dtp-s.png)
![Znak MINISTERSTVO OBRANY](https://www.dataplan.info/img/znaky/ministerstvo_obrany.png)
MINISTERSTVO OBRANY
www stránky
www stránky
MINISTERSTVO OBRANY
Organizační struktura
Gesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Gesce
MO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MO | Instituce odpovídá za celý dokument |
..archiv
![show show](/aaa/images/plus.gif)
4.1 | K návrhům jiných resortů, které se týkají bydlení, musí být již v době jejich přípravy, nejpozději však před zasláním do mezirezortního připomínkového řízení vyžádáno vyjádření Ministerstva pro místní rozvoj. | viz dokument » |
Zajistit vzdělávání příslušníků Armády ČR vyjíždějících na zahraniční vojenské mise k problematice obchodování s lidmi a způsobu identifikace pravděpodobných obětí. | viz dokument » | |
C) Implementovat vypracovaná doporučení do příslušných interních aktů řízení upravujících proces realizace veřejných zakázek. | viz dokument » |
MO | Instituce odpovídá za celý dokument |
1.1.1 | Podpora transferu znalostí mezi výzkumným a podnikatelským sektorem | viz dokument » |
1.1.2 | Rozvoj univerzit a výzkumných institucí | viz dokument » |
3.1.1 | Odstraňování starých ekologických zátěží, revitalizace brownfields a území po bývalé těžbě nerostných surovin | viz dokument » |
3.1.5 | Udržitelné užívání vodních zdrojů | viz dokument » |
3.2.1 | Zlepšení kvality prostředí v sídlech, ochrana a rozvoj krajinných hodnot | viz dokument » |
3.2.2 | Posílení preventivních opatření proti vzniku živelních pohrom | viz dokument » |
3.2.3 | Obnova území po vzniku živelních pohrom | viz dokument » |
4.1.1 | Zkvalitňování administrativních kapacit veřejné správy | viz dokument » |
4.1.2 | Zkvalitnění systémového rámce podpory regionálního a místního rozvoje | viz dokument » |
4.1.3 | Informační a komunikační podpora fungování územní veřejné správy | viz dokument » |
MO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MO | Instituce odpovídá za celý dokument |
Spolupráce
..archiv
![show show](/aaa/images/plus.gif)
1.1 | Alokace finančních zdrojů ke snížení dopadu kybernetických hrozeb v ČR | viz dokument » |
1.2 | Organizační začlenění systému včasného varování a reakce na kybernetické útoky | viz dokument » |
1.3 | Realizace systému včasného varování a reakce na kybernetické útoky | viz dokument » |
1.5 | Alokace zdrojů ke snížení dopadu kybernetických útoků ČR | viz dokument » |
1.6 | Alokace lidských zdrojů k eliminaci kybernetických hrozeb ČR a edukace subjektů OČTŘ v potírání kyberkriminality | viz dokument » |
1.7 | Stanovení cílů, kompetencí, rolí, odpovědnosti při výstavbě kybernetické obrany jako součásti kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
1.8 | Monitorování účinnosti navržených protiopatření | viz dokument » |
1.9 | Zlepšení spolupráce při zabezpečení kybernetické bezpečnosti | viz dokument » |
1.10 | Ochrana kritické informační infrastruktury státu | viz dokument » |
1.11 | Zlepšení spolupráce při zabezpečení kybernetické bezpečnosti | viz dokument » |
1.12 | Zlepšení spolupráce při zabezpečení kybernetické bezpečnosti | viz dokument » |
2.1 | Zapojení do mezinárodních cvičení v oblasti kybernetické bezpečnosti | viz dokument » |
2.2 | Realizace efektivní spolupráce a koordinace na národní i mezinárodní úrovni | viz dokument » |
2.3 | Realizace aktivní mezinárodní spolupráce | viz dokument » |
2.4 | Realizace aktivní mezinárodní spolupráce | viz dokument » |
3.1 | Výměna zkušeností | viz dokument » |
4.1 | Vytvoření legislativního rámce na zvýšení kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
4.2 | Vytvoření legislativního rámce na zvýšení kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
4.3 | Vytvoření zákona na zvýšení kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
5.1 | Zvyšovat povědomí o kybernetické bezpečnosti, rizicích a možnostech obrany občanů, subjektů komerční a nekomerční sféry a orgánů veřejné správy | viz dokument » |
5.2 | Zvyšovat povědomí o kybernetické bezpečnosti, bezpečnostních rizicích a možnostech obrany u občanů, subjektů komerční a nekomerční sféry a orgánů veřejné správy. | viz dokument » |
5.4 | Podpořit celkový program národního povědomí o kybernetické bezpečnosti | viz dokument » |
7.1 | Monitorování účinnosti navržených protiopatření | viz dokument » |
7.2 | Zajištění kybernetické bezpečnosti orgánů veřejné správy | viz dokument » |
7.5 | Spolupráce při zabezpečení kybernetické obrany | viz dokument » |
13.6.6 | Průběžně hodnotit regionální pilotní studie GP-HESME a případné dotváření a doplnění kritérií a indikátorů programů podpory zdraví | viz dokument » |
18.4.2 | Stanovit podíl vzdělávacích programů různých resortů na společném meziresortním zajištění vzdělávání nezdravotnických odborníků | viz dokument » |
1.3.5 | Monitorovat podněty pro úpravu kurikula a vzdělávacích programů i pro podporu škol při jeho realizaci (od 2012) | viz dokument » |
2.1.1 | V biocentrech vymezeného ÚSES v hospodářských lesích v majetku státu mimo zvláště chráněná území zachovat a nebo zavést přírodě blízké formy hospodaření. | viz dokument » |
2.1.2 | Vymezit společenskou objednávku zahrnující mj. funkce ochrany přírody a další neprodukční funkce lesa ve vazbě na zvláště chráněná území a skladebné prvky ÚSES... | viz dokument » |
2.1.6 | V lesích ČR zvýšit podíl geograficky původních druhů MZD ( listnáče a jedle) v příštím desetiletí o osminu (z 24% v roce 2007 na nejméně 27% v roce 2020). | viz dokument » |
2.1.7 | Zvýšit podíl stromů prošlých přirozených vývojem stárnutí a tlejícího dřeva pro zachovaní biodiverzity a podpory přirozeného cyklu živin při dodržení pravidel ochrany lesa, bezpečnosti a ochrany zdraví a životů a ochrany majetku. | viz dokument » |
2.1.8 | Rozšířit plochu lesů ponechaných samovolnému vývoji (na minimálně 5 000 ha) přednostně v ZCHÚ a vytvořit stanovištně reprezentativní soustavu... | viz dokument » |
2.1.9 | Zbytkovou dřevní biomasu, jako obnovitelný zdroj energie, využívat na státních lesních pozemcích v souladu s pravidly, která budou plně respektovat charakter stanovišť s minimalizací negativního dopadu na půdní chemizmus a biodiverzitu. | viz dokument » |
2.1.12 | Zpracovat analýzu ekonomické efektivity přírodě blízkých forem hospodaření z důvodů ochrany přírody. Za tímto účelem založit síť demonstračních objektů. | viz dokument » |
9.1.6 | Ve vazbě na mezinárodní reintrodukční program vyhodnotit potenciál území pro návrat zubra evropského na území ČR s prioritou využití přírodně hodnotných území se specifickým režimem (např. vojenské újezdy). | viz dokument » |
9.1.12 | Na pozemcích v majetku státu omezovat v rámci hospodaření šíření geograficky nepůvodních druhů. | viz dokument » |
12.1.1 | Zajistit poskytování aktuálních nálezových dat druhů rostlin a živočichů orgánům ochrany přírody a krajiny, úřadům územního plánování a správcům státního majetku. | viz dokument » |