..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému
DATAPLÁN





Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému

MINISTERSTVO OBRANY
Organizační struktura
Gesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Gesce
MO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MO | Instituce odpovídá za celý dokument |
..archiv

4.1 | K návrhům jiných resortů, které se týkají bydlení, musí být již v době jejich přípravy, nejpozději však před zasláním do mezirezortního připomínkového řízení vyžádáno vyjádření Ministerstva pro místní rozvoj. | viz dokument » |
Zajistit vzdělávání příslušníků Armády ČR vyjíždějících na zahraniční vojenské mise k problematice obchodování s lidmi a způsobu identifikace pravděpodobných obětí. | viz dokument » | |
C) Implementovat vypracovaná doporučení do příslušných interních aktů řízení upravujících proces realizace veřejných zakázek. | viz dokument » |
MO | Instituce odpovídá za celý dokument |
1.1.1 | Podpora transferu znalostí mezi výzkumným a podnikatelským sektorem | viz dokument » |
1.1.2 | Rozvoj univerzit a výzkumných institucí | viz dokument » |
3.1.1 | Odstraňování starých ekologických zátěží, revitalizace brownfields a území po bývalé těžbě nerostných surovin | viz dokument » |
3.1.5 | Udržitelné užívání vodních zdrojů | viz dokument » |
3.2.1 | Zlepšení kvality prostředí v sídlech, ochrana a rozvoj krajinných hodnot | viz dokument » |
3.2.2 | Posílení preventivních opatření proti vzniku živelních pohrom | viz dokument » |
3.2.3 | Obnova území po vzniku živelních pohrom | viz dokument » |
4.1.1 | Zkvalitňování administrativních kapacit veřejné správy | viz dokument » |
4.1.2 | Zkvalitnění systémového rámce podpory regionálního a místního rozvoje | viz dokument » |
4.1.3 | Informační a komunikační podpora fungování územní veřejné správy | viz dokument » |
MO | Instituce odpovídá za celý dokument |
MO | Instituce odpovídá za celý dokument |
Spolupráce
..archiv

1.1 | Alokace finančních zdrojů ke snížení dopadu kybernetických hrozeb v ČR | viz dokument » |
1.2 | Organizační začlenění systému včasného varování a reakce na kybernetické útoky | viz dokument » |
1.3 | Realizace systému včasného varování a reakce na kybernetické útoky | viz dokument » |
1.5 | Alokace zdrojů ke snížení dopadu kybernetických útoků ČR | viz dokument » |
1.6 | Alokace lidských zdrojů k eliminaci kybernetických hrozeb ČR a edukace subjektů OČTŘ v potírání kyberkriminality | viz dokument » |
1.7 | Stanovení cílů, kompetencí, rolí, odpovědnosti při výstavbě kybernetické obrany jako součásti kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
1.8 | Monitorování účinnosti navržených protiopatření | viz dokument » |
1.9 | Zlepšení spolupráce při zabezpečení kybernetické bezpečnosti | viz dokument » |
1.10 | Ochrana kritické informační infrastruktury státu | viz dokument » |
1.11 | Zlepšení spolupráce při zabezpečení kybernetické bezpečnosti | viz dokument » |
1.12 | Zlepšení spolupráce při zabezpečení kybernetické bezpečnosti | viz dokument » |
2.1 | Zapojení do mezinárodních cvičení v oblasti kybernetické bezpečnosti | viz dokument » |
2.2 | Realizace efektivní spolupráce a koordinace na národní i mezinárodní úrovni | viz dokument » |
2.3 | Realizace aktivní mezinárodní spolupráce | viz dokument » |
2.4 | Realizace aktivní mezinárodní spolupráce | viz dokument » |
3.1 | Výměna zkušeností | viz dokument » |
4.1 | Vytvoření legislativního rámce na zvýšení kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
4.2 | Vytvoření legislativního rámce na zvýšení kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
4.3 | Vytvoření zákona na zvýšení kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
5.1 | Zvyšovat povědomí o kybernetické bezpečnosti, rizicích a možnostech obrany občanů, subjektů komerční a nekomerční sféry a orgánů veřejné správy | viz dokument » |
5.2 | Zvyšovat povědomí o kybernetické bezpečnosti, bezpečnostních rizicích a možnostech obrany u občanů, subjektů komerční a nekomerční sféry a orgánů veřejné správy. | viz dokument » |
5.4 | Podpořit celkový program národního povědomí o kybernetické bezpečnosti | viz dokument » |
7.1 | Monitorování účinnosti navržených protiopatření | viz dokument » |
7.2 | Zajištění kybernetické bezpečnosti orgánů veřejné správy | viz dokument » |
7.5 | Spolupráce při zabezpečení kybernetické obrany | viz dokument » |
13.6.6 | Průběžně hodnotit regionální pilotní studie GP-HESME a případné dotváření a doplnění kritérií a indikátorů programů podpory zdraví | viz dokument » |
18.4.2 | Stanovit podíl vzdělávacích programů různých resortů na společném meziresortním zajištění vzdělávání nezdravotnických odborníků | viz dokument » |
1.3.5 | Monitorovat podněty pro úpravu kurikula a vzdělávacích programů i pro podporu škol při jeho realizaci (od 2012) | viz dokument » |
2.1.1 | V biocentrech vymezeného ÚSES v hospodářských lesích v majetku státu mimo zvláště chráněná území zachovat a nebo zavést přírodě blízké formy hospodaření. | viz dokument » |
2.1.2 | Vymezit společenskou objednávku zahrnující mj. funkce ochrany přírody a další neprodukční funkce lesa ve vazbě na zvláště chráněná území a skladebné prvky ÚSES... | viz dokument » |
2.1.6 | V lesích ČR zvýšit podíl geograficky původních druhů MZD ( listnáče a jedle) v příštím desetiletí o osminu (z 24% v roce 2007 na nejméně 27% v roce 2020). | viz dokument » |
2.1.7 | Zvýšit podíl stromů prošlých přirozených vývojem stárnutí a tlejícího dřeva pro zachovaní biodiverzity a podpory přirozeného cyklu živin při dodržení pravidel ochrany lesa, bezpečnosti a ochrany zdraví a životů a ochrany majetku. | viz dokument » |
2.1.8 | Rozšířit plochu lesů ponechaných samovolnému vývoji (na minimálně 5 000 ha) přednostně v ZCHÚ a vytvořit stanovištně reprezentativní soustavu... | viz dokument » |
2.1.9 | Zbytkovou dřevní biomasu, jako obnovitelný zdroj energie, využívat na státních lesních pozemcích v souladu s pravidly, která budou plně respektovat charakter stanovišť s minimalizací negativního dopadu na půdní chemizmus a biodiverzitu. | viz dokument » |
2.1.12 | Zpracovat analýzu ekonomické efektivity přírodě blízkých forem hospodaření z důvodů ochrany přírody. Za tímto účelem založit síť demonstračních objektů. | viz dokument » |
9.1.6 | Ve vazbě na mezinárodní reintrodukční program vyhodnotit potenciál území pro návrat zubra evropského na území ČR s prioritou využití přírodně hodnotných území se specifickým režimem (např. vojenské újezdy). | viz dokument » |
9.1.12 | Na pozemcích v majetku státu omezovat v rámci hospodaření šíření geograficky nepůvodních druhů. | viz dokument » |
12.1.1 | Zajistit poskytování aktuálních nálezových dat druhů rostlin a živočichů orgánům ochrany přírody a krajiny, úřadům územního plánování a správcům státního majetku. | viz dokument » |