Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODU

Nepřímé vazby: Tematické vazby

Národní akční plán společenské odpovědnosti organizací v ČR (2016)


Zobrazit nepřímé vazby spadající pod cíl:
Národní akční plán společenské odpovědnosti organizací v ČR (2016)
1. Posílení důvěryhodnosti konceptu CSR prostřednictvím aktivní podpory rozvoje CSR (např. formou osvěty a prezentace příkladů dobré praxe), resp. šířením informací a propagací konceptu CSR a vytvářením prostředí pro organizace, aby mohly rozvíjet svůj koncept odpovědného a udržitelného podnikání
2. Podpora výměny dobrých praxí a informací z oblasti CSR
3. Spolupráce se zastřešujícími podnikatelskými, zaměstnavatelskými a odborovými svazy, podnikatelskými subjekty a neziskovými organizacemi spějící k vytvoření podmínek pro jejich společensky odpovědné chování
4. Cílená podpora CSR ze strany orgánů VS
5. Utváření prostředí jasných pravidel a důvěry
6. Motivace a podpora organizací ve využívání CSR v nakupování a zadávání veřejných zakázek
7. Zvýšení informovanosti a vzdělávání podnikatelských subjektů i veřejnosti o mezinárodních standardech a deklaracích
8. Zvýšení počtu firem, které dobrovolně reportují svoje nefinanční aktivity
9. Podpora zapojení českých podniků a relevantních organizací do mezinárodní spolupráce
10. Sledování vývoje problematiky CSR v rámci EU a následná komunikace výstupů
11. Ustavení Evropské ceny za CSR na bázi vítězů národních cen
12. Zvýšení povědomí společnosti o národních a mezinárodních dokumentech a principech týkajících se dodržování lidských práv v souvislosti s podnikáním
13. Prosazování diverzity a rovných příležitostí pro muže a ženy
14. Integrace a podpora zaměstnání zdravotně či sociálně znevýhodněných a vyloučených osob
15. Zvýšení povědomí veřejnosti o konceptu sociálního podnikání
16. Vzdělávání odborné i široké veřejnosti
17. Výzkum sociálních podniků
18. Legislativní úprava sociálního podnikání
19. Dosažení dohody hlavních zainteresovaných stran na směřování sociálního podnikání v ČR
20. Propagace příkladů dobré praxe v ČR
21. Získání dobré praxe v oblasti sociálního podnikání ze zahraničí
22. Podpora rozvoje a vzniku podnikatelských aktivit v oblasti sociálního podnikání
23. Zvýšené povědomí mladé generace o CSR
24. Zvýšení kompetencí v oblasti CSR (studentů, pedagogů, podnikového managementu)
25. Rozvoj povědomí o problematice CSR a zkvalitnění českého podnikatelského a manažerského prostředí
26. Prohloubit zájem o CSR na národní úrovni
27. Prohloubit zájem o CSR v regionech
28. Podpora programů udělování cen organizacím za realizaci konceptu a aktivit v oblasti CSR, společensky prospěšného podnikání a sociálních inovací
29. Zvyšování ochrany zdraví a bezpečnosti spotřebitele
30. Zvyšování ochrany ekonomických zájmů spotřebitele (služby, nekalé praktiky, zákaznický servis, reklamace, mimosoudní urovnání sporů
31. Zvyšováním povědomí o kvalitě k vyšší kvalitě výrobků a služeb
32. Porozumění výhodám udržitelné spotřeby
33. Ochrana osobních údajů a soukromí