..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému DATAPLÁN
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému DATAPLÁN
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Organizační struktura
Gesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Gesce
..archiv
13.6.5 | Oslovit podniky - nositele ocenění Bezpečný podnik a podniky, které jsou žadateli a nositeli Národní ceny ČR za jakost. Využít jejich zkušeností především z hlediska managementu a pozitivního ovlivnění zaměstnanců i pro program podpory zdraví... | viz dokument » |
Spolupráce
..archiv
4.1.3 | Příprava a vyhodnocování přímých i nepřímých nákladů spojených s úrazy vzniklými v důsledku dopravních nehod cyklistů. Vyhodnotit více náklady civilizačních chorob způsobené nedostatkem pohybu | viz dokument » |
4.4.1 | Rozvíjení individuálního a skupinového přístupu k cyklis-tice v celostátním programu školní dopravní výchovy s větším důrazem na výcvik v reálné situaci, začlenit environmentální prvky výhod cyklistické dopravy... | viz dokument » |
2.1.1 | Speciální programy zlepšení a posílení zdraví vybraných skupin obyvatel | viz dokument » |
2.1.2 | Výzkum a speciální výběrová šetření zaměřená na podklady pro výpočet střední délky života a života prožitého ve zdraví | viz dokument » |
2.1.3 | Výpočet střední délky života u vybraných socioekonomických skupin obyvatel | viz dokument » |
2.3.3 | Vydávat v souladu s mezinárodními dokumenty, zejména s úmluvami MOP a Evropskou sociální chartou, právní předpisy k zajištění realizace práva na bezpečné a zdravé pracovní prostředí a pracovní podmínky... | viz dokument » |
4.2.1 | Přijetím potřebných právních předpisů zajistit zavedení povinného pouţívání homologovaných ochranných pomůcek při sportování | viz dokument » |
9.1.1 | V celostátním programu školní dopravní výchovy dále rozvíjet individuální a skupinový přístup s větším důrazem na výcvik v reálné situaci | viz dokument » |
9.1.2 | Legislativní opatření: Novela zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, legislativní podpora tlaku na výrobce automobilů k zavádění technických opatření zvyšujících bezpečnost jak motoristů, tak chodců... | viz dokument » |
9.1.3 | Vytvářet místní preventivní programy a v jejich rámci řešit i dopravně inženýrská opatření, rozšíření sítě měst účastnících se projektu Bezpečná komunita | viz dokument » |
9.1.6 | Zajistit periodické vyhodnocování přímých i nepřímých nákladů spojených s úrazy vzniklými v důsledku dopravních nehod. Využít pro to způsob výpočtu těchto nákladů u pracovních úrazů | viz dokument » |
9.2.2 | Zřídit a podporovat centrum pro kontrolu úrazů v rámci léčebně preventivní péče, zhodnotit účinnost stávajícího systému traumatologické péče, zavést jednotný systém sběru dat o povaze a mechanizmu úrazů... | viz dokument » |
13.6.2 | Zpracovat Národní program bezpečnosti a ochrany zdraví při práci | viz dokument » |
13.6.4 | Projednat a vybrat vhodné podniky pro přípravu a realizaci pilotních studií GPHESME na úrovni ČR a krajů | viz dokument » |