..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému DATAPLÁN
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému DATAPLÁN
MINISTERSTVO SPRAVEDLNOSTI
www stránky
www stránky
MINISTERSTVO SPRAVEDLNOSTI
Organizační struktura
Gesce
..archiv
Spolugesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Gesce
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument | |
4.2. | Zlepšení postavení oznamovatelů protiprávního jednání včetně zvýšení informovanosti o oznamování protiprávního jednání | viz dokument » |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
3.4 | Komplexní právní úprava dítěte být slyšeno | viz dokument » |
10.4 | Specializace péče, snižování maximálních kapacit, omezení doby ústavní péče | viz dokument » |
11.5 | Zvyšování kvalifikace soudců a soudkyň v tématech týkající se ochrany práv dětí. | viz dokument » |
..archiv
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
4.1 | K návrhům jiných resortů, které se týkají bydlení, musí být již v době jejich přípravy, nejpozději však před zasláním do mezirezortního připomínkového řízení vyžádáno vyjádření Ministerstva pro místní rozvoj. | viz dokument » |
Podepsat a ratifikovat Úmluvu Rady Evropy o opatřeních proti obchodování s lidmi. | viz dokument » | |
Zajistit povinné vzdělávání justičních čekatelů o problematice obchodování s lidmi. | viz dokument » | |
C) Implementovat vypracovaná doporučení do příslušných interních aktů řízení upravujících proces realizace veřejných zakázek. | viz dokument » |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
5.1 | Nově navrhnout formulaci právní úpravy ochrany práv zvlášť ohrožených skupin osob se zdravotním postižením (osoby s mentálním postižením a osoby s duševní poruchou)... | viz dokument » |
5.2 | Vytvářet podmínky pro zavedení simultánního přepisu mluvené řeči při soudních jednáních pro osoby se sluchovým postižením | viz dokument » |
1.2.1 | Ochrana obětí trestné činnosti | viz dokument » |
1.2.2 | Bezplatná právní pomoc pro vymezenou skupinu obětí trestných činů či oběti, které jsou nemajetné | viz dokument » |
Spolugesce
4.1. | Pilotní implementace Metodiky participace nestátních neziskových organizací v poradních a pracovních orgánech a při tvorbě dokumentů státní správy | viz dokument » |
..archiv
8.1 | Zlepšování podnikatelského prostředí | viz dokument » |
Spolupráce
3.3 | Rozvoj kompetencí pracovnic a pracovníků | viz dokument » |
4.2 | Rozvoj kompetencí pracovnic a pracovníků | viz dokument » |
6.2 | Zajištění práva dítěte znát od narození své rodiče | viz dokument » |
9.4 | Omezování počtu dětí z ČR umisťovaných do mezinárodní adopce | viz dokument » |
9.5 | Realizace opatření a legislativních úprav k zajištění práva dětí znát své rodiče | viz dokument » |
10.3 | Ukotvení věkové hranice | viz dokument » |
11.4 | Zavedení mechanismů („gatekeeping“) | viz dokument » |
12.4 | Posílení mechanismů spolupráce | viz dokument » |
13.2 | Provedení analýzy právního řádu | viz dokument » |
15.1 | Vypracování ukazatelů pro sběr dat | viz dokument » |
15.2 | Vybudování jednotného informačního systému ochrany práv dětí | viz dokument » |
16.1 | Vytvoření a realizace systematických vzdělávacích programů | viz dokument » |
..archiv
1.1 | V rámci koordinační role MMR v oblasti bydlení prosazovat komplexní a finančně udržitelné řešení sociálního bydlení (včetně seniorů). | viz dokument » |
Zpracovat komplexní právní analýzu nástrojů potírání trestného činu obchodování s lidmi za účelem pracovního vykořisťování. | viz dokument » |
1.6 | Alokace lidských zdrojů k eliminaci kybernetických hrozeb ČR a edukace subjektů OČTŘ v potírání kyberkriminality | viz dokument » |
4.1 | Vytvoření legislativního rámce na zvýšení kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
4.2 | Vytvoření legislativního rámce na zvýšení kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
4.3 | Vytvoření zákona na zvýšení kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
5.1 | Zvyšovat povědomí o kybernetické bezpečnosti, rizicích a možnostech obrany občanů, subjektů komerční a nekomerční sféry a orgánů veřejné správy | viz dokument » |
5.3 | Zavést školicí a vzdělávací programy | viz dokument » |
5.4 | Podpořit celkový program národního povědomí o kybernetické bezpečnosti | viz dokument » |
3.4.3 | Provést analýzu násilného jednání na dítěti | viz dokument » |
3.4.5 | Zjistit incidenci vražd novorozeného dítěte matkou a týrání, zanedbávání a sexuální zneužívání dítěte | viz dokument » |
6.1.1 | Vytvořit program komplexního řešení péče o duševní zdraví včetně transformace stávající péče | viz dokument » |
6.1.3 | V rámci systému zvyšování kvality péče vytvořit standardy diagnostických a terapeutických postupů se zohledněním lidských práv | viz dokument » |
9.2.1 | Vypracovat a realizovat národní plán prevence úrazů, jejich léčení a rehabilitace, se zdůrazněním jeho důležitosti jako veřejně-zdravotnického problému, ustavit pro jeho koordinaci meziresortní skupinu | viz dokument » |
9.2.3 | Zvýšit povědomí a podporu prevence úrazů ve veřejném i privátním sektoru. Výchovné a intervenční aktivity zaměřit na prevenci, akutní péči a následnou rehabilitaci. Zvláštní pozornost věnovat rizikovým skupinám (děti a mládež, senioři, minority) | viz dokument » |
12.2.6 | Vytvořit dostatečnou síť ambulantních i lůžkových zařízení poskytujících bezplatně léčbu a poradenství osobám, které mají problémy s alkoholem, a jejich rodinám, včetně poradenských a krizových sociálních služeb | viz dokument » |
12.3.4 | Dostupnost léčby, specializovaného poradenství i postupů typu „harm reduction“ (mírnění škod tam, kde není možná léčba orientovaná k abstinenci). Vytvoření sítě státem garantované péče | viz dokument » |
15.1.1 | Vytvoření pracovních skupin a příprava zásad a vytvoření programu integrace zdravotnických služeb | viz dokument » |
15.1.2 | Nový systém sledování kvality integrované zdravotní péče | viz dokument » |
15.1.3 | Informatické zajištění systému integrované zdravotní péče | viz dokument » |
15.1.4 | Vytvoření a zavedení nového systému financování integrované zdravotní péče | viz dokument » |
1.3.5 | Monitorovat podněty pro úpravu kurikula a vzdělávacích programů i pro podporu škol při jeho realizaci (od 2012) | viz dokument » |
3.4.2 | Zavést metodu „case management“ jako základ přímé práce se sociálně vyloučenými klienty na multidisciplinární úrovni, která je zákonem vyžadována | viz dokument » |
3.4.3 | Zřídit koordinační tým služeb subjektů pracujících s lidmi v SVL. Vytvořit jeho prováděcí metodiku | viz dokument » |
3.5.2 | Legislativně zamezit nařízení ústavní péče nad dítětem z ekonomických či bytových důvodů | viz dokument » |
3.5.4 | Stanovení povinnosti rodičům ohroženého dítěte využívat sociální či jiné podpůrné služby | viz dokument » |