..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému
DATAPLÁN
![Portál strategické práce v České republice](/img/portal_strat_prace.png)
![Portál veřejných strategií](/img/metodika-strategii-logo.gif)
![Metodika a Manuál](/img/databaze-metodiky-manual.png)
![Loga OPTP](/img/strategie/loga-optp_1.gif)
![Logo MMR](/img/strategie/mmr.gif)
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému
![Data Plán](/img/ico-dtp-s.png)
MINISTERSTVO SPRAVEDLNOSTI
Organizační struktura
Gesce
..archiv
Spolugesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Gesce
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument | |
4.2. | Zlepšení postavení oznamovatelů protiprávního jednání včetně zvýšení informovanosti o oznamování protiprávního jednání | viz dokument » |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
3.4 | Komplexní právní úprava dítěte být slyšeno | viz dokument » |
10.4 | Specializace péče, snižování maximálních kapacit, omezení doby ústavní péče | viz dokument » |
11.5 | Zvyšování kvalifikace soudců a soudkyň v tématech týkající se ochrany práv dětí. | viz dokument » |
..archiv
![show show](/aaa/images/plus.gif)
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
4.1 | K návrhům jiných resortů, které se týkají bydlení, musí být již v době jejich přípravy, nejpozději však před zasláním do mezirezortního připomínkového řízení vyžádáno vyjádření Ministerstva pro místní rozvoj. | viz dokument » |
Podepsat a ratifikovat Úmluvu Rady Evropy o opatřeních proti obchodování s lidmi. | viz dokument » | |
Zajistit povinné vzdělávání justičních čekatelů o problematice obchodování s lidmi. | viz dokument » | |
C) Implementovat vypracovaná doporučení do příslušných interních aktů řízení upravujících proces realizace veřejných zakázek. | viz dokument » |
MSP | Instituce odpovídá za celý dokument |
5.1 | Nově navrhnout formulaci právní úpravy ochrany práv zvlášť ohrožených skupin osob se zdravotním postižením (osoby s mentálním postižením a osoby s duševní poruchou)... | viz dokument » |
5.2 | Vytvářet podmínky pro zavedení simultánního přepisu mluvené řeči při soudních jednáních pro osoby se sluchovým postižením | viz dokument » |
1.2.1 | Ochrana obětí trestné činnosti | viz dokument » |
1.2.2 | Bezplatná právní pomoc pro vymezenou skupinu obětí trestných činů či oběti, které jsou nemajetné | viz dokument » |
Spolugesce
4.1. | Pilotní implementace Metodiky participace nestátních neziskových organizací v poradních a pracovních orgánech a při tvorbě dokumentů státní správy | viz dokument » |
..archiv
![show show](/aaa/images/plus.gif)
8.1 | Zlepšování podnikatelského prostředí | viz dokument » |
Spolupráce
3.3 | Rozvoj kompetencí pracovnic a pracovníků | viz dokument » |
4.2 | Rozvoj kompetencí pracovnic a pracovníků | viz dokument » |
6.2 | Zajištění práva dítěte znát od narození své rodiče | viz dokument » |
9.4 | Omezování počtu dětí z ČR umisťovaných do mezinárodní adopce | viz dokument » |
9.5 | Realizace opatření a legislativních úprav k zajištění práva dětí znát své rodiče | viz dokument » |
10.3 | Ukotvení věkové hranice | viz dokument » |
11.4 | Zavedení mechanismů („gatekeeping“) | viz dokument » |
12.4 | Posílení mechanismů spolupráce | viz dokument » |
13.2 | Provedení analýzy právního řádu | viz dokument » |
15.1 | Vypracování ukazatelů pro sběr dat | viz dokument » |
15.2 | Vybudování jednotného informačního systému ochrany práv dětí | viz dokument » |
16.1 | Vytvoření a realizace systematických vzdělávacích programů | viz dokument » |
..archiv
![show show](/aaa/images/plus.gif)
1.1 | V rámci koordinační role MMR v oblasti bydlení prosazovat komplexní a finančně udržitelné řešení sociálního bydlení (včetně seniorů). | viz dokument » |
Zpracovat komplexní právní analýzu nástrojů potírání trestného činu obchodování s lidmi za účelem pracovního vykořisťování. | viz dokument » |
1.6 | Alokace lidských zdrojů k eliminaci kybernetických hrozeb ČR a edukace subjektů OČTŘ v potírání kyberkriminality | viz dokument » |
4.1 | Vytvoření legislativního rámce na zvýšení kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
4.2 | Vytvoření legislativního rámce na zvýšení kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
4.3 | Vytvoření zákona na zvýšení kybernetické bezpečnosti ČR | viz dokument » |
5.1 | Zvyšovat povědomí o kybernetické bezpečnosti, rizicích a možnostech obrany občanů, subjektů komerční a nekomerční sféry a orgánů veřejné správy | viz dokument » |
5.3 | Zavést školicí a vzdělávací programy | viz dokument » |
5.4 | Podpořit celkový program národního povědomí o kybernetické bezpečnosti | viz dokument » |
3.4.3 | Provést analýzu násilného jednání na dítěti | viz dokument » |
3.4.5 | Zjistit incidenci vražd novorozeného dítěte matkou a týrání, zanedbávání a sexuální zneužívání dítěte | viz dokument » |
6.1.1 | Vytvořit program komplexního řešení péče o duševní zdraví včetně transformace stávající péče | viz dokument » |
6.1.3 | V rámci systému zvyšování kvality péče vytvořit standardy diagnostických a terapeutických postupů se zohledněním lidských práv | viz dokument » |
9.2.1 | Vypracovat a realizovat národní plán prevence úrazů, jejich léčení a rehabilitace, se zdůrazněním jeho důležitosti jako veřejně-zdravotnického problému, ustavit pro jeho koordinaci meziresortní skupinu | viz dokument » |
9.2.3 | Zvýšit povědomí a podporu prevence úrazů ve veřejném i privátním sektoru. Výchovné a intervenční aktivity zaměřit na prevenci, akutní péči a následnou rehabilitaci. Zvláštní pozornost věnovat rizikovým skupinám (děti a mládež, senioři, minority) | viz dokument » |
12.2.6 | Vytvořit dostatečnou síť ambulantních i lůžkových zařízení poskytujících bezplatně léčbu a poradenství osobám, které mají problémy s alkoholem, a jejich rodinám, včetně poradenských a krizových sociálních služeb | viz dokument » |
12.3.4 | Dostupnost léčby, specializovaného poradenství i postupů typu „harm reduction“ (mírnění škod tam, kde není možná léčba orientovaná k abstinenci). Vytvoření sítě státem garantované péče | viz dokument » |
15.1.1 | Vytvoření pracovních skupin a příprava zásad a vytvoření programu integrace zdravotnických služeb | viz dokument » |
15.1.2 | Nový systém sledování kvality integrované zdravotní péče | viz dokument » |
15.1.3 | Informatické zajištění systému integrované zdravotní péče | viz dokument » |
15.1.4 | Vytvoření a zavedení nového systému financování integrované zdravotní péče | viz dokument » |
1.3.5 | Monitorovat podněty pro úpravu kurikula a vzdělávacích programů i pro podporu škol při jeho realizaci (od 2012) | viz dokument » |
3.4.2 | Zavést metodu „case management“ jako základ přímé práce se sociálně vyloučenými klienty na multidisciplinární úrovni, která je zákonem vyžadována | viz dokument » |
3.4.3 | Zřídit koordinační tým služeb subjektů pracujících s lidmi v SVL. Vytvořit jeho prováděcí metodiku | viz dokument » |
3.5.2 | Legislativně zamezit nařízení ústavní péče nad dítětem z ekonomických či bytových důvodů | viz dokument » |
3.5.4 | Stanovení povinnosti rodičům ohroženého dítěte využívat sociální či jiné podpůrné služby | viz dokument » |