Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO SPRAVEDLNOSTI
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO SPRAVEDLNOSTI
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
MINISTERSTVO SPRAVEDLNOSTI
www stránky
web ke strategiím
MINISTERSTVO SPRAVEDLNOSTI
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Akční plán boje s korupcí na rok 2019
Dokument ke stažení [457.9 kB, PDF]
Hodnotící zprávy
Zhodnocení plnění opatření uvedených v Akčním plánu boje s korupcí na rok 2019
[1.9 MB, pdf]
Datum schválení
1.4.2020
Období hodnocení
od 2019 do 2019
Usnesení vlády či jiný akt,
kterým je dokument schválen
361 / 2020
PDF
Web k hodnotící zprávě
https://korupce.cz/protikorupcni-dokumenty-vlady/na-leta-2018-az-2022/2019-2/
Popis hodnotící zprávy
Zhodnocení plnění opatření uvedených v Akčním plánu boje s korupcí na rok 2019 bylo vytvořeno na základě zpráv o stavu a způsobu plnění úkolů obsažených ve zmíněném akčním plánu, které k jednotlivým spadajících do jejich gesce ministryni spravedlnosti na základě usnesení vlády České republiky ze dne ze dne 11. března 2019 č. 170 zaslali členové vlády a vedoucí ostatních ústředních správních úřadů. Gestoři hodnotili splnění úkolů na úrovni gestora (zpracovatele), v případě některých nelegislativních a legislativních materiálů rovněž z pohledu vlády a u návrhů zákonů též z pohledu Parlamentu. Z pohledu gestora je úkol splněn, zpracoval-li gestor materiál do finální podoby, která je případně předána k dalšímu zpracování (například u materiálů procházejících připomínkovým řízením je to okamžik, kdy je vládě předložena verze k projednání poté, co bylo vypořádáno mezirezortní připomínkové řízení; u faktických úkolů je to okamžik, kdy rezort učinil vše potřebné pro splnění úkolu). Na úrovni vlády (pokud má být úkol zařazen na program schůze vlády) je úkol splněn v okamžiku, kdy jej vláda projednala a případně schválila. Úkoly spojené se zpracováním a předložením návrhu zákona jsou z pohledu Parlamentu splněny ve chvíli, kdy je zákon schválen oběma komorami.
Dále je plnění úkolu hodnoceno z hlediska věcného naplnění (jak byl úkol řešen po obsahové stránce) a procesního plnění (jak byl úkol plněn z hlediska časového). U všech úkolů jsou uvedeny rovněž navazující (očekávané) aktivity. Závěrem textu o plnění každého úkolu je uvedeno, jaké je celkové zhodnocení splnění úkolu.
Web k dokumentu