Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
www stránky
web ke strategiím
web k fondům EU
Rámcové vzdělávací programy (RVP)
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Nepřímé vazby:
Tematické vazby
Přímé vazby:
Dokument
Cíle
Korelace
Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2020 (2014)
Zobrzit přímé vazby spadající pod:
Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2020 (2014)
3.1.
Snižovat nerovnosti ve vzdělávání
3.1.1
Zvýšit dostupnost a kvalitu předškolního vzdělávání a rané péče
3.1.2
Omezovat vnější diferenciaci v základním vzdělávání a efektivně začleňovat žáky do hlavního vzdělávacího proudu
3.1.3
Posilovat společné prvky v oborech středního vzdělání
3.1.4
Udržet otevřený přístup k rozmanité nabídce terciárního vzdělání
3.1.5
Vytvářet podmínky pro snazší přechod absolventů na trh práce
3.1.6
Podporovat dostupnost a kvalitu dalšího vzdělávání
3.1.7
Individualizovat nabídku poradenských služeb
3.2.
Podporovat kvalitní výuku a učitele jako její klíčový předpoklad
3.2.1
Dokončit a zavést kariérní systém pro učitele a zlepšovat podmínky pro jejich práci
3.2.2
Modernizovat počáteční vzdělávání učitelů a vstupní vzdělávání ředitelů
3.2.3
Posílit další vzdělávání a metodickou podporu učitelů a ředitelů
3.2.4
Posílit význam kvalitní výuky ve vysokoškolském vzdělávání
3.2.5
Srozumitelněji popsat cíle vzdělávání
3.2.6
Modernizovat systém hodnocení na úrovni dítěte, žáka a studenta
3.2.7
Modernizovat hodnocení na úrovni školy
3.3.
Odpovědně a efektivně řídit vzdělávací systém
3.3.1
Posilovat prvky strategického řízení ve vzdělávací politice
3.3.2
Zlepšit informační a poznatkovou základnu a rozvíjet výzkum v oblasti vzdělávání
3.3.3
Posílit hodnocení vzdělávacího systému
3.3.4
Zlepšit komunikaci mezi aktéry ve vzdělávání včetně široké veřejnosti