MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
Strategie vzdělávání pro udržitelný rozvoj ČR 2008-2015
5. VYHODNOCOVÁNÍ VUR, MONITORING, INDIKÁTORY
5.1 reporting sekretariátu Vilniuské strategie dle společných indikátoru EHK OSN pro oblast VUR
Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání
VI.i celoživotní učení
5.2 sestavení souboru specifických indikátorů pro vyhodnocování Strategie
Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání
VI.i celoživotní učení
5.3 pravidelné vyhodnocování plnění Strategie a jejích Akčních plánů
Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání
VI.i celoživotní učení
5.4 pravidelné revize a návrhy na úpravu tematického zaměření VUR v rámci Akčních plánů
Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání
VI.i celoživotní učení
5.5 vytvoření metodiky a kontrolních mechanismů pro vyhodnocování VUR, včetně nástroje pro hodnocení efektivnosti vzdělávacích programů z oblasti VUR
Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání
VI.i celoživotní učení
5.6 vznik a rozvoj efektivního systému monitorování a metod zjišťování výsledků vzdělávání k UR pro získání zpětné vazby ke kvalitě programů
Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání
VI.i celoživotní učení
6. PUBLICITA VZDĚLÁVACÍCH AKTIVIT ZAMĚŘENÝCH NA UR
6.1 vytvoření a realizace komunikačního plánu pro VUR
Deskriptory:
XVII.h participace občanů na veřejné správě
6.2 identifikace společných aktivit s komunikační strategií RVUR, jejich sladění a vzájemná koordinace pro vyloučení duplicit v publicitě VUR
Deskriptory:
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě
XVII.h participace občanů na veřejné správě
6.3 propagace prostřednictvím tiskových materiálů a jejich distribuce informačním centrům, poradnám, školám, školským zařízením, kulturně vzdělávacích institucí aj.
Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání
VI.i celoživotní učení
6.4 zajištění publicity VUR s využitím ruzných druhů médií včetně internetu
Deskriptory:
V.d eSlužby, aplikace a produkty ICT
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání
VI.i celoživotní učení
6.5 využití stávajících informačních portálů a přizpůsobení struktury na nabídku vzdělávacích aktivit v oblasti udržitelného rozvoje
Deskriptory:
V.d eSlužby, aplikace a produkty ICT
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání
VI.i celoživotní učení
7. FINANČNÍ RÁMEC
7.1 využití rámců podpory ze strukturálních fondů EU v programovém období 2007-2013 k přípravě, vývoji a pilotnímu zavedení programů VUR (zejména Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost,...
Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání
VI.i celoživotní učení
...Operační program Výzkum a vývoj pro inovace, Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost a Operační program Životní prostředí)
7.2 zajištění postupného přechodu na systematické financování aktivit oblasti VUR z relevantních národních zdrojů, zejména z dotacních podpor sektoru NNO, specializovaných fondů a rozpočtů ministerstev (zejména po roce 2013)
Deskriptory:
VI.i celoživotní učení