Oblast rozvoje a provozu informačních systémů veřejné správy
1 Klíčové transformační cíle
1.1 Poskytovat efektivní digitální služby všem svým klientům, ať již z řad veřejnosti, tak z řady OVM.
1.2 Využít digitalizaci a procesní optimalizaci pro zvýšení efektivity a kvality interních procesů výkonu agend a interních provozní služeb, včetně služeb ICT.
1.3 Zlepšovat rozsah a kvalitu dodávek ICT služeb centrálních sdílených řešení eGovernmentu.
1.4 Zlepšovat (zavést nebo výrazně posílit) centrální koordinační funkce v oblastech digitální transformace a řízení ICT celé veřejné správy.
2 Klíčové vnitřní potřeby Informatiky a eGovernmentu
2.1 Zajistit udržitelný proces nezbytného rozvoje a provozu ISVS.
2.2 Realizovat vhodná organizační opatření vedoucí k optimalizaci dělby práce ICT útvarů, odstranění duplicitních a doplnění zcela chybějících kompetencí a umožnění vyšší koncentrace specializovaných útvarů na výkon příslušných agend.
2.3 Zajistit pravidelně valorizované tzv. mandatorní výdaje na provoz ISVS.
2.4 Posílit lidské zdroje pro IT a digitalizaci úřadu ve vybraných agendách a i dílčích činnostech.
2.5 Rozvinout větší spolupráci mezi věcnými, technickými správci a provozovateli ISVS.