Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak MINISTERSTVO VNITRA
MINISTERSTVO VNITRA
www stránky
web ke strategiím

MINISTERSTVO VNITRA

Názvy hierarchických úrovní
2.1. "Specifický cíl"
2.1.1 "Hlavní aktivita"
2.1.1.1 "Specifická aktivita"

SRRVS: Implementační plán pro strategický cíl 2: Revize a optimalizace výkonu veřejné správy v území [akt. 2016]

SRRVS: Implementační plán pro strategický cíl 2: Revize a optimalizace výkonu veřejné správy v území [akt. 2016]
2.1.Harmonizace administrativního členění státu
2.1.1Stanovení jasné gesce za realizaci harmonizace administrativního členění státu
2.1.2Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.1.3Zpracování požadovaných analýz
2.1.3.1Zpracování analýzy zaměřené na problematiku administrativního členění státu a zhodnocení současného stavu administrativního členění státu
2.1.3.2Návrh variant řešení administrativního (územně správního)členění státu a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního, implementačního
2.1.3.3Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant harmonizace administrativního (územně správního) členění státu s RVVS, s dotčenými orgány ústřední státní správy, zástupci krajů a obcí
2.1.4Posilování administrativní kapacity malých obcí na bázi meziobecní spolupráce
2.1.5Zpracování kompletního podkladového materiálu Harmonizace územně správního členění státu a rozpracování doporučené preferované varianty řešení a jejich předložení na vládu
2.1.6Zpracování detailního IP realizace vybrané varianty - příprava věcného záměru zákona v případě schválení preferované varianty územně správního členění státu
2.1.8Vytvoření paragrafového znění zákona
2.1.9Přijetí a schválení předložených legislativních změn ve věci územního členění státu
2.1.10Účinnost nových právních předpisů v praxi
2.2.Revize a úprava funkce územně členěných měst
2.2.1Stanovení jasné gesce za realizaci úpravy funkce územně členěných měst
2.2.2Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.2.3Zpracování analýzy zaměřené na problematiku statutárních měst
2.2.4Zpracování návrhu variant řešení postavení statutárních měst a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního a implementačního
2.2.5Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant úpravy funkce územně členěných měst a hlavního města Prahy s dotčenými orgány ústřední státní správy, zástupci obcí a hlavního města Prahy
2.2.6Zpracování záměru úpravy funkce územně členěných měst a hlavního města Prahy a nejvhodnějších variant ke schválení vládě
2.2.7Zpracování detailního implementačního plánu realizace vybrané varianty
2.2.8Případné vytvoření návrhů na novelizaci dotčené legislativy a příprava podkladů pro nelegislativní úpravy
2.2.9Vytvoření a schválení novelizace dotčené legislativy
2.2.10Přijetí a schválení předložených legislativních změn týkajících se územně členěných měst
2.2.11Účinnost novelizované legislativy v praxi
2.3.Optimalizace systému veřejnoprávních smluv
2.3.1Stanovení jasné gesce za realizaci cíle optimalizace systému veřejnoprávních smluv
2.3.2Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.3.3Zpracování analýzy zaměřené na problematiku systému veřejnoprávních smluv
2.3.3.1Zpracování analýzy
2.3.3.2Návrh variant řešení optimalizace systému veřejnoprávních smluv a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního a implementačního. Identifikace přínosů a dopadů jednotlivých variant na dotčené subjekty.
2.3.4Vyhodnocení analýzy a zvolení dalšího postupu
2.3.5Zpracování záměru optimalizace systému veřejnoprávních smluv a nejvhodnějších variant dalšího postupu ke schválení vládě
2.3.6Zpracování detailního implementačního plánu realizace vybrané varianty
2.3.7Návrh a projednání funkcionality seznamu veřejnoprávních smluv, výběr dodavatele seznamu
2.3.8Vytvoření seznamu veřejnoprávních smluv
2.3.9Případné vytvoření a schválení novelizace dotčené legislativy; ověření funkcionality vytvořeného informačního systému Seznam veřejnoprávních smluv
2.3.9Přijetí a schválení předložených legislativních změn týkajících se systému veřejnoprávních smluv
2.3.10Účinnosti novelizované legislativy v praxi
2.4.Úprava a optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy
2.4.1Stanovení jasné gesce za realizaci optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy
2.4.2Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.4.3Zpracování analýzy zaměřené na současný systém financování přeneseného výkonu státní správy
2.4.3.1Zpracování analýzy
2.4.3.2Návrh variant optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního a implementačního. Identifikace přínosů a dopadů jednotlivých variant na dotčené subjekty.
2.4.3.3Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant systému financování přeneseného výkonu státní správy s RVVS, dotčenými orgány ústřední státní správy, zástupci obcí
2.4.4Zpracování záměru úpravy systému financování u vybraných agend přeneseného výkonu státní správy
2.4.5Monitoring a vyhodnocování připravované legislativy z hlediska dopadů na výkon přenesené působnosti územních samosprávných celků a způsob vyčleňování dodatečných prostředků ze státního rozpočtu
2.4.6Ověření nového způsobu financování přenesené působnosti prostřednictvím pilotu v rámci vybrané agendy
2.4.7Vytvoření a schválení případných legislativních změn
2.4.8Účinnost případné novelizované legislativy a nového způsobu financování přenesené působnosti vybraných agend v praxi
2.5.Snížení rizika platební neschopnosti územní samosprávy
2.5.1Případná příprava věcného záměru zákona
2.5.2Případné provedení legislativních změn
2.5.3Obec - řádný hospodář
2.5.4Spuštění sanačního procesu obcí a vyhodnocení jeho přínosů a dopadů
2.5.4Příprava vzdělávacích aktivit v oblasti finančního řízení pro představitele územních samospráv
2.5.5Realizace vzdělávacích aktivit v oblasti finančního řízení pro představitele územních samospráv