I.Průmysl a stavebnictví |
|
II.Energetika, teplárenství, plynárenství |
|
III.Podnikání a zahraniční obchod |
|
III.esociální podnikání |
|
IV.Výzkum, vývoj, inovace a technologie |
|
IV.ainfrastruktura a kapacita pro výzkum a vývoj |
|
IV.binovační infrastruktura a kapacita |
|
IV.cinvestice do VaVaI |
|
IV.dspolupráce VaV a podnikatelských subjektů |
|
IV.etransfer znalostí a technologií |
|
IV.ftechnické inovace |
|
IV.gnetechnické inovace |
|
IV.jspecializované poradenské služby |
|
V.Informační a komunikační technologie |
|
V.cinfrastruktura ICT |
|
V.deSlužby, aplikace a produkty ICT |
Cílem této aktivity je zejména vytvoření vstupního bodu pro aktivní přístup občanů k ověřeným a zaručeným informačním zdrojům o zdravém způsobu života, o postupech a metodách zdravotní péče, o síti zdravotnických zařízení a jejich kvalitativních parametrech, o možnostech ochrany a podpory zdraví, o prevenci a preventivních programech, o nemocech, o programech péče o chronicky nemocné, nástroje k aktivní roli občana. Zajištění přiměřené orientace občanů, zdravotnických profesionálů a pracovníků správních orgánů, vedoucí k rozvoji využití informací ve vhodných informačních zdrojích. Podpora při řešení životních situací v oblasti nejen zdravotní péče, ale i správních agend. [ AP NSeZ ČR 2016-2020]
|
V.einteroperabilita |
|
VI.Vzdělávání |
|
VI.bzákladní vzdělávání |
|
VI.cstřední vzdělávání |
|
VI.dvyšší odborné vzdělávání |
|
VI.evysokoškolské vzdělávání |
|
VI.flidské zdroje VaV |
|
VI.hdalší vzdělávání |
|
VI.iceloživotní učení |
|
VII.Zaměstnanost a trh práce |
|
VII.aaktivní politika zaměstnanosti |
|
VII.cslužby zaměstnanosti |
|
VII.dadaptabilita pracovní síly |
|
VII.emobilita pracovní síly |
|
VII.hodborné vzdělávání |
|
VIII.Sociální začleňování |
|
VIII.aaktivní začleňování |
|
VIII.bohrožené skupiny |
|
VIII.crovné příležitosti |
|
VIII.daktivní stárnutí obyvatel |
|
IX.Sociální služby |
|
IX.asociální poradenství |
|
IX.bsociální péče |
|
IX.csociální prevence |
|
IX.dsociální infrastruktura |
|
IX.efinancování sociálních služeb |
|
IX.ftransformace sociálních služeb |
|
X.Rodinná politika |
|
X.asoulad soukromého a pracovního života |
|
X.bpéče a práva dítěte |
|
X.cohrožené děti |
|
X.dslužby pro rodiny a děti |
|
XI.Doprava |
|
XI.cželezniční doprava |
|
XII.Životní prostředí |
|
XII.cochrana a sanace půdy |
|
XII.eochrana přírody a krajiny, chráněná území |
|
XII.iochrana akumulace vod a vodních zdrojů |
|
XII.jjakost povrchových a podpovrchových vod |
|
XIII.Zdravotnictví |
|
XIII.azdravotnická infrastruktura |
|
XIII.bkvalita a dostupnost zdravotní péče a služeb |
Cílem této aktivity je zejména vytvoření vstupního bodu pro aktivní přístup občanů k ověřeným a zaručeným informačním zdrojům o zdravém způsobu života, o postupech a metodách zdravotní péče, o síti zdravotnických zařízení a jejich kvalitativních parametrech, o možnostech ochrany a podpory zdraví, o prevenci a preventivních programech, o nemocech, o programech péče o chronicky nemocné, nástroje k aktivní roli občana. Zajištění přiměřené orientace občanů, zdravotnických profesionálů a pracovníků správních orgánů, vedoucí k rozvoji využití informací ve vhodných informačních zdrojích. Podpora při řešení životních situací v oblasti nejen zdravotní péče, ale i správních agend. [ AP NSeZ ČR 2016-2020]
|
XIII.cživotní styl, výživa, spotřeba tabáku a alkoholu |
Cílem této aktivity je zejména vytvoření vstupního bodu pro aktivní přístup občanů k ověřeným a zaručeným informačním zdrojům o zdravém způsobu života, o postupech a metodách zdravotní péče, o síti zdravotnických zařízení a jejich kvalitativních parametrech, o možnostech ochrany a podpory zdraví, o prevenci a preventivních programech, o nemocech, o programech péče o chronicky nemocné, nástroje k aktivní roli občana. Zajištění přiměřené orientace občanů, zdravotnických profesionálů a pracovníků správních orgánů, vedoucí k rozvoji využití informací ve vhodných informačních zdrojích. Podpora při řešení životních situací v oblasti nejen zdravotní péče, ale i správních agend. [ AP NSeZ ČR 2016-2020]
|
XIII.dzdravé stárnutí obyvatel |
Cílem této aktivity je zejména vytvoření vstupního bodu pro aktivní přístup občanů k ověřeným a zaručeným informačním zdrojům o zdravém způsobu života, o postupech a metodách zdravotní péče, o síti zdravotnických zařízení a jejich kvalitativních parametrech, o možnostech ochrany a podpory zdraví, o prevenci a preventivních programech, o nemocech, o programech péče o chronicky nemocné, nástroje k aktivní roli občana. Zajištění přiměřené orientace občanů, zdravotnických profesionálů a pracovníků správních orgánů, vedoucí k rozvoji využití informací ve vhodných informačních zdrojích. Podpora při řešení životních situací v oblasti nejen zdravotní péče, ale i správních agend. [ AP NSeZ ČR 2016-2020]
|
XIII.enemocnost a úrazovost |
|
XIV.Cestovní ruch |
|
XV.Kultura |
|
XVI.Bydlení |
|
XVI.cbydlení pro mobilitu |
|
XVI.ddostupné bydlení |
|
XVI.ebytová výstavba |
|
XVII.Veřejná správa |
|
XVII.alegislativní a regulační prostředí |
|
XVII.boptimalizace procesů ve veřejné správě |
|
XVII.cveřejné služby |
|
XVII.ddigitalizace agend veřejné správy |
Cílem této aktivity je zejména vytvoření vstupního bodu pro aktivní přístup občanů k ověřeným a zaručeným informačním zdrojům o zdravém způsobu života, o postupech a metodách zdravotní péče, o síti zdravotnických zařízení a jejich kvalitativních parametrech, o možnostech ochrany a podpory zdraví, o prevenci a preventivních programech, o nemocech, o programech péče o chronicky nemocné, nástroje k aktivní roli občana. Zajištění přiměřené orientace občanů, zdravotnických profesionálů a pracovníků správních orgánů, vedoucí k rozvoji využití informací ve vhodných informačních zdrojích. Podpora při řešení životních situací v oblasti nejen zdravotní péče, ale i správních agend. [ AP NSeZ ČR 2016-2020]
|
XVII.ekvalifikace ve veřejné správě |
|
XVII.fkomunální služby a občanská vybavenost (např. veřejné osvětlení, pohřebnictví, výstavba a údržba místních sítí, lokální zásobování teplem) |
|
XVII.gúzemní rozvoj (územní plánování a rozvoj, rozvoj venkova, urbánní rozvoj) |
|
XVII.hparticipace občanů na veřejné správě |
|
XVIII.Zemědělství, lesnictví, rybářství a potravinářství |
|
XIX.Finance, rozpočet, bankovnictví, pojištění, práce |
|
XIX.brozpočtování a makroekonomika |
|
XIX.dzdravotní pojištění |
|
XIX.edůchody |
|
XIX.fnemocenské pojištění |
|
XIX.hpracovněprávní vztahy |
|
XIX.imzdy |
|
XIX.jbezpečnost a ochrana při práci |
|
XIX.ksociální dávky |
|
XX.Bezpečnost, lidská práva a národní a mezinárodní spolupráce |
|
XX.csoudnictví |
|
XX.dvězeňství |
|
XX.ezahraniční pomoc a mezinárodní spolupráce |
|
XX.gochrana obyvatelstva (civilní nouzové plánování, krizové řízení, IZS, hasiči) |
|
XX.hlidská práva |
|
XXI.Zájmová činnost, neziskový sektor, tělovýchova a sport |
|
XXI.dNNO |
|
XXII.Demografie a propopulační opatření |
|
XXII.ademografie a propopulační opatření |
|
XXIII.Ochrana spotřebitelů |
|
XXIII.abezpečnost výrobků a služeb |
|
XXIII.bdozor nad trhem |
|
XXIII.cpráva spotřebitelů |
|
XXIV.Udržitelný rozvoj |
|
XXIV.audržitelný rozvoj |
|