Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
www stránky
web k fondům EU
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
Názvy hierarchických úrovní
1.
"Prioritní oblast"
1.
1
"Cíl"
Koncepce vzdělávání Ministerstva zemědělství 2015-2020
zobrazit:
oblast
cil
skupinu
aktivitu
1.
Další odborné vzdělávání
1.1
Vzdělávání odborné veřejnosti
1.2
Vzdělávání k rozvoji venkova
1.3
Vzdělávání pracovníků státní a veřejné správy – zvláštní odborná způsobilost (ZOZ)
1.4
Vzdělávání pracovníků státní správy s rezortním zaměřením (zaměstnanců MZe a jeho složek)
1.5
Vzdělávání poradců akreditovaných MZe
1.6
Profesní kvalifikace
1.7
Vzdělávání k získání odborné způsobilosti
1.8
Uznávání odborných kvalifikací příslušníkům členských států EU u regulovaných povolání v gesci MZe
2.
Mimoškolní vzdělávání
2.1
Mimoškolní vzdělávání
3.
Transfer poznatků do praxe
3.1
Přenos informací z výzkumných institucí a VŠ podnikatelům s rezortní působností
3.2
Přenos informací z výzkumných institucí a VŠ do SŠ s rezortním zaměřením
4.
Optimalizace počtu a zvýšení kvality škol
4.1
Motivace žáků získat rezortní vzdělání
4.2
Zkvalitnění teoretické a praktické výuky na rezortních SŠ
4.3
Sladění struktury rezortního vzdělávání a počtů absolventů s požadavky trhu práce