Strategický ukazatel
4.1.1 Podíly studentů dle jednotlivých vzdělávacích drah
Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání
Poskytovatel ukazatele: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
*Význam indikátoru z hlediska udržitelného rozvoje:
Indikátor mapuje rozložení studentů podle druhu vzdělávací dráhy na jednotlivých vzdělávacích úrovních (úroveň povinné školní docházky, včetně odpovídajících ročníků víceletých gymnázií a konzervatoří; středoškolská úroveň, včetně odpovídajících ročníků víceletých gymnázií a konzervatoří). Příliš brzká selekce žáků může mít negativní dopady na jejich vzdělávací výsledky. ***
Indikátor mapuje rozložení studentů podle druhu vzdělávací dráhy na jednotlivých vzdělávacích úrovních (úroveň povinné školní docházky, včetně odpovídajících ročníků víceletých gymnázií a konzervatoří; středoškolská úroveň, včetně odpovídajících ročníků víceletých gymnázií a konzervatoří). Příliš brzká selekce žáků může mít negativní dopady na jejich vzdělávací výsledky. ***
Správce: ÚŘAD Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Definice a metodika stanovení indikátoru:
Podíl žáků v jednotlivých vzdělávacích drahách na celkovém počtu žáků na dané vzdělávací úrovni
Podíl žáků v jednotlivých vzdělávacích drahách na celkovém počtu žáků na dané vzdělávací úrovni
Jednotka:
Podíl (v %)
Podíl (v %)
Časová dostupnost dat (časová řada): 2005–2015
Frekvence zjišťování dat: Ročně
Členění indikátoru (podle pohlaví, příjmu, věku atd.): Dle pohlaví
Zpět