Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak Nový Bor
Nový Bor
www stránky

Nový Bor

Rozbalit detaily

Program regenerace městské památkové zóny v Novém Boru 2020-2025

1. Cíle programu

1.1 Zachránit a kvalitně obnovit městskou památkovou zónu jako urbanistický celek včetně jejích jednotlivých památkově chráněných budov, staveb a k nim příslušejících zahrad a využít tyto objekty a jejich pozemky ke vhodnému, jejich historickému a památkovému významu přiměřeného účelu

Deskriptory:
XV.a kulturní dědictví
XV.b kulturní památky a umění

1.2 Udržet v památkově chráněném území bydlení v optimálním rozsahu s ohledem na prostorový komfort a vybavení bytů a zvýšit celkovou úroveň bydlení v MPZ

Deskriptory:
XVI.a bytový fond
XVI.e bytová výstavba

1.3 Posílit podporu malého a středního podnikání i v odvětví cestovního ruchu

Deskriptory:
III.b podnikatelská infrastruktura
XIV.b služby cestovního ruchu

1.4 Udržet kapacitu a charakter školství a udržet tím vzdělanostní profil sociální struktury

Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání

1.5 Využít kapacitu, druhovost a úroveň kulturních zařízení

Deskriptory:
XV.b kulturní památky a umění

1.6 Zlepšit stav zařízení zdravotní a sociální péče v souvislosti s privatizací těchto služeb

Deskriptory:
IX.b sociální péče
XIII.a zdravotnická infrastruktura

1.7 Zklidnit automobilovou dopravu a vytvořit nový, památkovému území a centru odpovídající systém

Deskriptory:
XI.a silniční doprava

1.8 Zajistit parkovací plochy a dopravu regulovat tak, aby byly minimalizovány její škodlivé vlivy, exhalace, hluk a polétavý prach

Deskriptory:
XI.a silniční doprava

1.9 Zlepšit stav veškeré zeleně v MPZ po stránce zahradně architektonické, krajinářské a biologické a povýšit ji na významný prvek obrazu města a městského prostředí

Deskriptory:
XII.e ochrana přírody a krajiny, chráněná území

1.10 Zlepšit celkovou kvalitu životního prostředí lepším řešením dopravy, způsobů vytápění, kvalitními technologiemi výrobních provozů ve městě

Deskriptory:
XII.e ochrana přírody a krajiny, chráněná území

1.11 Informovat o městě a okolí vydáváním propagačních materiálů (jako jsou, publikace, průvodce, mapy, videosnímky, pohlednice, letecké snímky apod.), nebot' se jedná o důležitou formu upoutání zájmu podnikatelů, turistů, případných nových obyvatel

Deskriptory:
XV.c propagace a marketing kultury