Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak KRAJ OLOMOUCKÝ
KRAJ OLOMOUCKÝ
www stránky

KRAJ OLOMOUCKÝ

Názvy hierarchických úrovní
A. "Prioritní oblast"
A.1 "Cíl"
A.1.1 "Opatření"

Regionální inovační strategie Olomouckého kraje (2011)

GesceSpolugesceSpolupráce
A. Lidské zdroje pro řízení a implementaci procesů inovací
1 Zvýšit podíl vysoce talentovaných mladých lidí vracejících se po absolvování VŠ nebo získání první pracovní zkušenosti zpět do Olomouckého kraje a zvýšit počet nejtalentovanějších mladých lidí, kteří zůstanou v kraji studovat a následně pracovat
A.1.1 Finanční nástroje podpory
A.1.2 Získávání vyžadovaných dovedností a znalostí
A.1.3 Setkávání za účelem sdílení informací, koordinace spolupráce, šíření dobré praxe apod.
2 Zvýšit počet vysoce talentovaných mladých lidí přicházejících žít, pracovat a studovat do Olomouckého kraje a zkvalitnit služby zvyšující atraktivitu a připravenost kraje a jeho metropole pro dlouhodobý pobyt špičkových zahraničních odborníků a manažerů
A.2.1 Asistenční služby pro špičkové manažery a výzkumníky
3 Větší rozšíření podnikavosti, kreativity a osobní motivace ve společnosti
A.3.1 Rozvoj manažerských a dalších praktických kompetencí studentů VŠ
B. Regionální systém podpory transferu technologií
1 Zvýšení rozsahu a intenzity spolupráce a transferu znalostí mezi akademickou sférou a firmami v kraji
B.1.1 Instituce na podporu TT a spolupráce
B.1.2 Finanční nástroje
B.1.3 Vzájemná informovanost a spolupráce
B.1.4 Přímá (nefinanční) podpora veřejné správy
C. Služby a podpora inovací ve firmách
1 Podpořit inovace ve stávajících firmách s největším potenciálem rozvoje, cestou poskytování specializovaných informací, služeb a potřebné infrastruktury
C.1.1 Služby pro firmy
C.1.2 Podpora pronikání na nové trhy
2 Podpořit vznik nových inovativních firem a aktivit
C.2.1 Kvalitní inkubační program
C.2.2 Přilákání vnějších investic
C.2.3 Propagace pozitivních zkušeností – v řadě případů půjde o pokračování již zavedených akcí