Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

Pelhřimov

Názvy hierarchických úrovní
A. "Rozvojová oblast"
A.1 "Priorita"
A.1.1 "Opatření"

Strategický plán rozvoje města Pelhřimov 2021-2027

GesceSpolugesceSpolupráce
A. Bydlení a občanská vybavenost města
A.1 Zkvalitnění občanské vybavenosti pro bydlení, vzdělávání, sociální a zdravotní péči a volný čas
A.1.1 Rozvoj bydlení, modernizace a zvyšování kvality bytového a domovního fondu
A.1.2 Modernizace školských i mimoškolských zařízení pro formální i neformální vzdělávání
A.1.3 Zvyšování kvality a kapacity zařízení sociální a zdravotní péče
A.1.4 Zkvalitnění zázemí pro trávení volného času, oddych a sport
A.2 Zkvalitnění služeb pro obyvatele
A.2.1 Revize městských budov sloužících pro bydlení
A.2.2 Modernizace a zefektivnění služeb v oblasti formálního i neformálního vzdělávání (včetně celoživotního)
A.2.3 Modernizace a zefektivnění zdravotní a sociální péče včetně prevence
A.2.4 Zkvalitnění nabídky pro trávení volného času (kulturní, sportovní a společenské dění)
B. Konkurenceschopná ekonomika města
B.1 Podpora konkurenceschopného podnikání
B.1.1 Institucionální zabezpečení pro podporu (začínajících) podnikatelů/ek
B.1.2 Zkvalitnění podnikatelské infrastruktury
B.1.3 Podpora (inovativního) podnikání v odvětvích s vysokou přidanou hodnotou
B.1.4 Propagace města jako vhodného místa pro podnikání
B.2 Podpora zaměstnanosti obyvatel
B.2.1 Reflexe vzdělávacího systému na požadavky trhu práce
B.2.2 Zvyšování kvalifikace pracovní síly (měkké kompetence)
B.2.3 Řešení problematiky nezaměstnanosti a integrace znevýhodněných skupin obyvatel na trhu práce
C. Cestovní ruch ve městě
C.1 Podpora rozvoje služeb cestovního ruchu a propagace města
C.1.1 Zkvalitnění propagace města Pelhřimov jako významného turistického cíle s využitím značky "Pelhřimov – město rekordů"
C.1.2 Zkvalitňování stávajících a vytváření nových programových „balíčků“ dle cílových skupin návštěvníků města
C.1.3 Zkvalitňování stávajících a podpora rozvoje nových služeb v odvětví cestovního ruchu (gastronomické, zábavní, wellness a odlehčovací služby)
C.1.4 Zintenzivnění stávajících a navazování nových partnerských vztahů přispívajících k růstu návštěvnosti města
C.2 Podpora rozvoje turistické infrastruktury ve městě
C.2.1 Údržba stávajících a budování nových cyklistických a pěších tras
C.2.2 Zkvalitnění základní a doprovodné infrastruktury cestovního ruchu (ubytovací, kulturní, sportovní a další společenská zařízení)
C.2.3 Využití kulturního a historického bohatství města Pelhřimov pro rozvoj cestovního ruchu (rekonstrukce a údržba kulturních památek a lokalit odpovídajících jejich turistickému významu)
C.2.4 Vytvoření víceúčelového informačního a rezervačního systému (aplikace) pro návštěvníky města
D. Dopravní a technická infrastruktura města
D.1 Podpora rozvoje dopravní infrastruktury
D.1.1 Zklidnění a zvýšení bezpečnosti dopravy ve městě
D.1.2 Modernizace dopravní infrastruktury pro motorovou i bezmotorovou dopravu a pro pěší
Revitalizace rybníka Stráž
aaa zz Cyklo Pavlov
D.1.3 Rozvoj inteligentní městské hromadné dopravy
D.2 Podpora rozvoje technické infrastruktury
D.2.1 Zkvalitnění stávající a budování nové technické infrastruktury města Pelhřimov
D.2.2 Údržba stávajících a budování nových zdrojů pitné vody
D.2.3 Rozvoj inteligentního hospodaření s energiemi, vodou a odpadem
E. Zdravé, bezpečné a inteligentní město Pelhřimov
E.1 Zdravé město Pelhřimov
E.1.1 Zajištění péče o přírodu a krajinu, o městskou zeleň i MPR
E.1.2 Zajištění ochrany před extrémními přírodními jevy (sucho, povodně) a zvyšování kvality ovzduší
E.1.3 Naplňování principů MA21 a propagace Pelhřimova jako „zdravého“ města
E.2 Bezpečné město Pelhřimov
E.2.1 Zajištění bezpečnosti a ochrany obyvatel města
E.2.2 Zajištění eliminace výskytu společensky nežádoucích jevů a kriminality účinnou prevencí
E.3 Inteligentní město Pelhřimov
E.3.1 Zavádění chytrých technologií do běžného života ve městě
E.3.2 Zavádění dalších prvků eGovernmentu do komunikace mezi veřejnou správou, obyvateli a firmami