Plzeň
www stránky
www stránky
Plzeň
Strategický plán města Plzně (2018)
1. Zlepšit podmínky pro kvalitní život všech generací
1.1 Vytvářet podmínky pro kvalitní bydlení a trávení volného času
Deskriptory:
XV. Kultura
XVI.d dostupné bydlení
XVI.e bytová výstavba
XX. Bezpečnost, lidská práva a národní a mezinárodní spolupráce
XXI.a tělesná výchova, sport, turistika
XXI.b zájmová činnost a rekreace
1.3 Zajistit udržitelnou síť kvalitních sociálních služeb vč. služeb návazných a podpora zdravého životního stylu obyvatel
Deskriptory:
IX.a sociální poradenství
IX.b sociální péče
XIII.c životní styl, výživa, spotřeba tabáku a alkoholu
1.4 Doplnit chybějící vodohospodářskou infrastrukturu v urbanizovaných částech města a posílit provozní spolehlivost a bezpečnost stávajících systémů technické infrastruktury
Deskriptory:
XII.h odvádění a čištění odpadních vod
XVI. Bydlení
XVII.f komunální služby a občanská vybavenost (např. veřejné osvětlení, pohřebnictví, výstavba a údržba místních sítí, lokální zásobování teplem)
2. Rozvíjet perspektivní trh práce a propojit vzdělávací systém s praxí
3. Zlepšit životní prostředí ve městě a zvýšit připravenost na změny klimatu
3.1 Zvýšit kvalitu ovzduší a snížit množství hluku v Plzni
Deskriptory:
XII.a ochrana ovzduší a klimatu
XII.g omezování hluku a vibrací
3.2 Posílit modrou infrastrukturu ve městě
Deskriptory:
XII.h odvádění a čištění odpadních vod
XII.i ochrana akumulace vod a vodních zdrojů
XII.j jakost povrchových a podpovrchových vod
4. Oživit centrum města
5. Zvyšovat povědomí o Plzni za hranicemi města i u obyvatel
5.1 Zpracovat komplexní marketingovou strategii města Plzně
Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
XV.c propagace a marketing kultury
5.2 Posílit značku města Plzeň a jedinečnost jejích témat ve vztahu k široké veřejnosti mimo území města
Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
XV.c propagace a marketing kultury