Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Praha 21
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Praha 21
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
Praha 21
www stránky
web k fondům EU
Praha 21
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
Názvy hierarchických úrovní
1.
"Oblast"
1.
1
"Cíl"
OBSAH
Koncepce rozvoje školství MČ Praha 21 2022-2028
Koncepce rozvoje školství MČ Praha 21 2022-2028
1.
OBLAST TECHNICKÁ A MATERIÁLNÍ
1.1
POSKYTOVÁNÍ DOSTATEČNÉ KAPACITY ŠKOL
1.2
INVESTICE DO MODERNIZACE ŠKOL
1.3
ÚDRŽBA A PROVOZ ŠKOL
1.4
SNIŽOVÁNÍ ENERGETICKÉ NÁROČNOSTI BUDOV
1.5
MODERNIZACE VYBAVENÍ ŠKOL
1.6
ZAJIŠTĚNÍ DOSTATEČNÝCH KAPACIT SPORTOVIŠŤ A JEJICH MODERNIZACE
2.
OBLAST PEDAGOGICKÁ: Zajištění úrovně vzdělávání
2.1
PODPORA VEDENÍ ŠKOL A SNIŽOVÁNÍ ADMINISTRATIVNÍ ZÁTĚŽE
2.2
STABILNÍ PEDAGOGICKÉ SBORY
2.3
PODPORA VÝCHOVY A VZDĚLÁVÁNÍ
2.4
BUDOVÁNÍ KLIMATU VE ŠKOLÁCH
2.5
PODPORA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNÝ ROZVOJ
2.6
ROZŠIŘOVÁNÍ NABÍDKY STYLŮ VZDĚLÁVÁNÍ
2.7
ROZVOJ POLYTECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A ICT
3.
OBLAST ŠKOLNÍHO STRAVOVÁNÍ
3.1
ZAJIŠTĚNÍ DOSTATEČNÝCH KAPACIT
3.2
ZDRAVÉ A PESTRÉ STRAVOVÁNÍ
4.
OBLAST PROPOJENÍ ŽIVOTA ŠKOL A MĚSTSKÉ ČÁSTI
4.1
POPORA PROPOJUJÍCÍCH AKCÍ NAPŘÍČ GENERACEMI
4.2
SPOLUPRÁCE ÚJEZDSKÉHO MUZEA A ŠKOL
4.3
PODPORA ÚČASTI ŠKOL NA AKCÍCH POŘÁDANÝCH MČ
Rozbalit detaily
Koncepce rozvoje školství MČ Praha 21 2022-2028
1.
OBLAST TECHNICKÁ A MATERIÁLNÍ
1.1
POSKYTOVÁNÍ DOSTATEČNÉ KAPACITY ŠKOL
Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
1.2
INVESTICE DO MODERNIZACE ŠKOL
Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
1.3
ÚDRŽBA A PROVOZ ŠKOL
Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
1.4
SNIŽOVÁNÍ ENERGETICKÉ NÁROČNOSTI BUDOV
Deskriptory:
II.d hospodaření a úspory energie
1.5
MODERNIZACE VYBAVENÍ ŠKOL
Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
1.6
ZAJIŠTĚNÍ DOSTATEČNÝCH KAPACIT SPORTOVIŠŤ A JEJICH MODERNIZACE
Deskriptory:
XXI.a tělesná výchova, sport, turistika
2.
OBLAST PEDAGOGICKÁ: Zajištění úrovně vzdělávání
2.1
PODPORA VEDENÍ ŠKOL A SNIŽOVÁNÍ ADMINISTRATIVNÍ ZÁTĚŽE
Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
2.2
STABILNÍ PEDAGOGICKÉ SBORY
Deskriptory:
VI.f lidské zdroje VaV
2.3
PODPORA VÝCHOVY A VZDĚLÁVÁNÍ
Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
2.4
BUDOVÁNÍ KLIMATU VE ŠKOLÁCH
Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
2.5
PODPORA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNÝ ROZVOJ
Deskriptory:
VI.h další vzdělávání
2.6
ROZŠIŘOVÁNÍ NABÍDKY STYLŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
2.7
ROZVOJ POLYTECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A ICT
Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
3.
OBLAST ŠKOLNÍHO STRAVOVÁNÍ
3.1
ZAJIŠTĚNÍ DOSTATEČNÝCH KAPACIT
Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
3.2
ZDRAVÉ A PESTRÉ STRAVOVÁNÍ
Deskriptory:
XIII.c životní styl, výživa, spotřeba tabáku a alkoholu
4.
OBLAST PROPOJENÍ ŽIVOTA ŠKOL A MĚSTSKÉ ČÁSTI
4.1
POPORA PROPOJUJÍCÍCH AKCÍ NAPŘÍČ GENERACEMI
Deskriptory:
VI.h další vzdělávání
4.2
SPOLUPRÁCE ÚJEZDSKÉHO MUZEA A ŠKOL
Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání
4.3
PODPORA ÚČASTI ŠKOL NA AKCÍCH POŘÁDANÝCH MČ
Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání