1. Individuální mobilita osob |
|
1.1.1 Zavedení regulace pohonu vozidel taxi
1.1.2 Snížení uhlíkové stopy taxi na Letišti Praha
|
|
1.2.1 Zavedení parkovacího oprávnění pro sdílená bezemisní vozidla
1.2.2 Zavedení zvýhodněných podmínek dlouhodobého stání sdílených bezemisních vozidel
|
|
1.3.1 Služby mobility v datové platformě
1.3.2 Vytvoření intermodálního plánovače trasy
|
|
2. Služby hromadné obsluhy území |
|
2.1.1 Zapojení zásobovacích míst do systému ZPS
2.1.2 Regulace vjezdu pro zásobování pomocí fyzických zábran v ulicích
|
|
2.2.1 Určení vozového parku pro alternativní pohony
2.2.2 Elektromobily pro městské organizace
|
|
2.3.1 Vytvoření koncepce využití alternativních paliv v podmínkách Dopravního podniku hl. m. Prahy.
|
|
3. Infrastruktura |
3.1 Infrastruktura CNG / LNG
|
3.1.1 Posouzení nejvhodnějších opatření pro efektivní provoz kalové koncovky Ústřední čistírny odpadních vod.
3.1.2 Posouzení vhodné budoucí koncepce Zařízení pro energetické využití odpadu (ZEVO).
|
3.2 Vodíkové plnící stanice
- oblast je ponechána v působnosti státu a tudíž pro ni nejsou navržena žádná opatření
3.3 Dobíjecí infrastruktura
|
3.3.1 Vytvoření zásad pro zřizování dobíjecí infrastruktury
3.3.2 Fast-track projekt podpory rozvoje dobíjecí infrastruktury v Praze
3.3.3 Aktualizace Pražských stavebních předpisů
3.3.4 Vytvoření generelu rozvoje dobíjecí infrastruktury v hl. m. Praze do roku 2030
3.3.5 Rozvoj dobíjení z veřejného osvětlení
|
|
4. Ekonomické regulace dopravy |
|
4.1.1 Zavedení zvýhodněného parkovacího oprávnění do zón placeného stání pro nízkoemisní vozidla
4.1.2 Úprava technický předpisů pro uzavřené garáže
|
|
4.2.1 Vytvoření mýtného systému
|
4.3 Finanční pobídky
- oblast je ponechána v působnosti státu a tudíž pro ni nejsou navržena žádná opatření
|