4.1. Oblast 1. Strategické řízení kraje |
4.1.1 Zajistit kvalitní a dostupné informace pro strategické rozhodování a řízení kraje
4.1.2 Udržet a dále posilovat pozici informatiky jako součásti strategických rozvojovýchaktivit kraje
|
4.2. Oblast 2. Výkon veřejné správy a veřejné služby |
4.2.1 Podpořit informovanost, komunikaci a spolupráci na úrovni kraje nasazením vhodných centrálních ICT nástrojů a inf. systémů
4.2.2 Pokračovat v rozvoji kvalitního, spolehlivého a bezpečného informačního systému krajského úřadu
|
4.3. Oblast 3. eGovernment a informační společnost |
4.3.1 Aktivně se podílet na strategii rozvoje rozumného eGovernmentu v ČR, hájit zájmy územních samospráv
4.3.2 Rozvíjet kvalitní a přívětivé služby eGovernmentu v regionu
4.3.3 Zvyšovat ICT gramotnost a podporovat vzdělávání veřejnosti
|
4.4. Oblast 4. ICT infrastruktura |
4.4.1 Vybudovat fungující technologické centrum ICT služeb kraje a regionálníkomunikační infrastrukturu veřejné správy
|
4.5. Oblast 5. Řízení ICT a IS kraje |
4.5.1 Zlepšit transparentnost a efektivitu informatiky kraje, zaměřit se na poskytování ICT služeb
4.5.2 Posílení koordinace, metodického vedení a standardizace ICT kraje
|
4.6. Oblast 6. Informační management |
4.6.1 Podpořit informační management a aktivní spolupráci s uživateli jako partneryinformatiky
4.6.2 Zlepšit proces vzdělávání a osvěty uživatelů
|