Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak KRAJ STŘEDOČESKÝ
KRAJ STŘEDOČESKÝ
www stránky

KRAJ STŘEDOČESKÝ

Názvy hierarchických úrovní
"Oblast"
1 "Priorita"
1.1 "Opatření"

Aktualizace Programu rozvoje cestovního ruchu Středočeského kraje 2015-2020

GesceSpolugesceSpolupráce
Rozvoj cestovního ruchu ve Středočeském kraji
A Kvalitní systém řízení cestovního ruchu
A1 Založení krajské organizace destinačního managementu jako zastřešujícího subjektu systému řízení cestovního ruchu ve Středočeském kraji
A2 Nastavení partnerství na bázi sítí
A3 Natavení a správa (včetně vyhodnocování přínosů) Fondu cestovního ruchu SČK
B Integrovaná marketingová komunikace
B1 Analýza dosud využívaných nástrojů marketingové komunikace vůči cílovým segmentům
B2 Stanovení klíčových a vedlejších témat sdělení pro komunikaci vůči jednotlivým segmentům a zpracování nového konceptu IMC (podíl jednotlivých nástrojů vzhledem k segmentům a novým trendům v marketingové komunikaci – využití ICT, zavedení informačního a rezervačního systému s aplikací pro individuální sestavení dovolené, karta destinace, mobilní aplikace, partnerský marketing atd.)
C Funkční produkty a produktové řady
C1 Vymezení (a neustálá aktualizace) hlavních zdrojových trhů a segmentů
C2 Nastavení a průběžná inovace klíčových a vedlejších produktů
C3 Implementace produktových řad a jednotlivých produktů (jejich naplnění konkrétními službami, nastavení cen, tvorba marketingového plánu a komunikačního mixu)
D Efektivní monitoring realizace strategie
D1 Shromáždění dostupných zdrojů informací a statistik vztahujících se k ukazatelům cestovního ruchu (obsah informací, zdroj, jednotky měření, periodicita měření, zodpovědný subjekt)
D2 Nastavení optimální sady indikátorů (obsah informací, zdroj, jednotky měření, periodicita měření, zodpovědný subjekt)
D3 Pravidelné vyhodnocování hodnot indikátorů, návrh a realizace opatření vyplývajících z výstupů analýz sledovaných indikátorů