Aktualizace Programu rozvoje cestovního ruchu Středočeského kraje 2015-2020
Rozvoj cestovního ruchu ve Středočeském kraji
A Kvalitní systém řízení cestovního ruchu
A1 Založení krajské organizace destinačního managementu jako zastřešujícího subjektu systému řízení cestovního ruchu ve Středočeském kraji
A2 Nastavení partnerství na bázi sítí
A3 Natavení a správa (včetně vyhodnocování přínosů) Fondu cestovního ruchu SČK
B Integrovaná marketingová komunikace
B1 Analýza dosud využívaných nástrojů marketingové komunikace vůči cílovým segmentům
B2 Stanovení klíčových a vedlejších témat sdělení pro komunikaci vůči jednotlivým segmentům a zpracování nového konceptu IMC (podíl jednotlivých nástrojů vzhledem k segmentům a novým trendům v marketingové komunikaci – využití ICT, zavedení informačního a rezervačního systému s aplikací pro individuální sestavení dovolené, karta destinace, mobilní aplikace, partnerský marketing atd.)
C Funkční produkty a produktové řady
C1 Vymezení (a neustálá aktualizace) hlavních zdrojových trhů a segmentů
C2 Nastavení a průběžná inovace klíčových a vedlejších produktů
C3 Implementace produktových řad a jednotlivých produktů (jejich naplnění konkrétními službami, nastavení cen, tvorba marketingového plánu a komunikačního mixu)
D Efektivní monitoring realizace strategie
D1 Shromáždění dostupných zdrojů informací a statistik vztahujících se k ukazatelům cestovního ruchu (obsah informací, zdroj, jednotky měření, periodicita měření, zodpovědný subjekt)