Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak Tachov
Tachov
www stránky

Tachov

Názvy hierarchických úrovní
I. "Priorita"
I.1 "Strategický cíl"

Rozbalit detaily

Program rozvoje města Tachova 2021-2030

I. Rozvoj a péče o občanskou společnost a lidské zdroje

I.1 Zlepšování přístupu ke kvalitním službám, včetně školství, zdravotnictví a sociálních služeb. Podpora bydlení, zaměstnanosti, sociálního začleňování a celoživotního vzdělávání a boj proti chudobě. Podpora občanské společnosti, neziskových organizací, kultury, sportu a dalších volnočasových aktivit

Deskriptory:
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání
VI.d vyšší odborné vzdělávání
VI.e vysokoškolské vzdělávání
IX.b sociální péče
XVI.d dostupné bydlení
XVI.e bytová výstavba

II. Péče o životní prostředí, technickou infrastrukturu, majetek města a jeho údržbu a udržitelnost

II.1 Zvýšit kvalitu základních složek životního prostředí ve městě, jeho údržbu a udržitelnost, včetně omezování znečištění ovzduší. Postupně obnovovat technickou infrastrukturu. Zajistit efektivní a udržitelnou správu městského majetku

Deskriptory:
XII.a ochrana ovzduší a klimatu
XII.g omezování hluku a vibrací
XVII.f komunální služby a občanská vybavenost (např. veřejné osvětlení, pohřebnictví, výstavba a údržba místních sítí, lokální zásobování teplem)

III. Regionální rozvoj dopravy a komunikačních technologií

III.1 Zkvalitnit místní a regionální dopravní infrastrukturu a obslužnost. Zlepšit přístup, využití a kvalitu informačních a komunikačních technologií, se zaměřením na zefektivnění veřejné správy a institucí zřizovaných městem a usnadnění vyřizování agendy pro občany

Deskriptory:
V.d eSlužby, aplikace a produkty ICT
XI.a silniční doprava
XI.h veřejná doprava
XI.i mobilita
XI.k nemotorová doprava

IV. Rozvoj udržitelného cestovního ruchu a marketingu města

IV.1 Zvýšit podíl cestovního ruchu na hospodářské prosperitě města. Výrazně se podílet na činnosti destinačního managementu cestovního ruchu „Zlatá cesta“

Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu

V. Rozvoj a stabilizace místních podnikatelských aktivit

V.1 Podporovat samostatnou výdělečnou činnost, podnikání, zakládání a udržitelnost živností a podniků. Podporou vytváření nových pracovních příležitostí zvyšovat prosperitu města

Deskriptory:
III.a podnikatelské prostředí
III.b podnikatelská infrastruktura
III.c služby pro podnikání
IV.h inovační podnikání
VII.b nezaměstnanost
VII.c služby zaměstnanosti