Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
Portál strategických dokumentů v ČR
Názvy hierarchických úrovní |
1. | "Oblast" |
1.1 | "Strategický cíl" |
1.1.1 | "Opatření" |
Strategický plán rozvoje města Třeboň 2021-2030
1. Doprava a bezpečnost
1.1 Optimalizovat systém motorové a nemotorové dopravy, dopravy v klidu a systém pro zvládání špičkových období.
1.1.2 Rozvoj technické infrastruktury
1.1.7 Veřejná prostranství
2. Životní prostředí
2.1 Zajistit dostatečnou péči o přírodní dědictví, vytvářet podmínky pro další rozvoj města v souladu s udržením kvalitního životního prostředí
2.1.1 Příroda a životní prostředí na Třeboňsku
2.1.3 Vodovody, kanalizace, ČOV
3. Sociální služby, školství, zájmová činnost
3.1 Zajistit dostatečnou nabídku kvalitních služeb v oblasti sociální péče, péče o lidské zdraví, školství a zájmové činnosti.
3.1.2 Zdravotní péče na území města Třeboně
3.1.3 Rozvoj mateřských škol
3.1.4 Rozvoj základních škol
3.1.5 Podpora rozvoje středních škol a učilišť
3.1.6 Podpora volnočasových aktivit dětí a mládeže
4. Občanská vybavenost, sport, kultura
4.1 Realizovat a podporovat aktivity v oblasti kultury, sportu a občanské vybavenosti v souladu s potřebami občanů města všech věkových kategorií.
4.1.1 Revitalizace a využívání nemovitých kulturních památek
4.1.2 Kulturní akce ve městě
4.1.3 Sportovní infrastruktura a infrastruktura pro trávení volného času
4.1.4 Úřady a objekty občanské vybavenosti
5. Podnikání, zaměstnanost, bydlení
5.1 Vytvářet a podporovat vstřícné podnikatelské prostředí, vznik kvalitních pracovních příležitostí a možnosti pořízení kvalitního bydlení.
5.1.1 Vstřícné podnikatelské prostředí
5.1.2 Vznik kvalitních pracovních příležitostí
5.1.3 Spolupráce podnikatelů, škol a dalších vzdělávacích institucí
5.1.4 Udržení nízké míry nezaměstnanosti
5.1.5 Podpora rozvoje bydlení
5.1.6 Využívání brownfieldů
5.1.7 Podpora čerpání dotací
6. Cestovní ruch, lázeňství
6.1 Realizovat a podporovat udržitelný, konkurenceschopný a zároveň šetrný cestovní ruch a lázeňství, které respektují potřeby návštěvníků a místních občanů i tradiční hodnoty Třeboňska.
6.1.2 Tvorba produktů cestovního ruchu
6.1.3 Zvyšování standardu služeb v cestovním ruchu
6.1.4 Turistika a cykloturistika
6.1.5 Revitalizace a využití stávajících objektů
6.1.6 Komfort návštěvníků Třeboně
6.1.7 Spolupráce, komunikace, vzdělávání