Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Ústí nad Labem
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Ústí nad Labem
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
Ústí nad Labem
www stránky
web ke strategiím
web k fondům EU
Ústí nad Labem
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
Názvy hierarchických úrovní
1.
"Oblast"
1.
1
"Cíl"
OBSAH
Strategický rámec MAP pro území SO ORP Ústí nad Labem (2019)
Strategický rámec MAP pro území SO ORP Ústí nad Labem (2019)
1.
Vstřícný přístup ve vzdělávání a jeho dostupnost pro každého
1.1
Otevřenost pedagogických pracovníků ke spolupráci
1.2
Podpora individuálního přístupu
1.3
Zachování základních a mateřských škol na venkově
2.
Dostatek připravených, schopných a aktivních pracovníků ve vzdělávání
2.1
Vyhledávání a formování adeptů učitelství
2.2
Vzdělávání a motivace pedagogických pracovníků
2.3
Dostatek kvalifikovaných dalších pracovníků
2.4
Rozvoj digitálních kompetencí učitelů
3.
Infrastruktura a prostředí zařízení poskytujících vzdělávání
3.1
Příjemné, moderní prostředí
3.2
Vybavenost naplňující individuální potřeby všech dětí a žáků
3.3
Zkvalitnění úrovně materiálně technické vybavenosti
4.
Spolupráce, kvalitní komunikace a zapojení všech subjektů ovlivňujících proces vzdělávání
4.1
Schopnost spolupráce a komunikace, provázanost působících subjektů
4.2
Systém předávání podnětů a rozvoj komunikace mezi institucemi
5.
Podpora gramotností dětí a žáků
5.1
Rozvoj čtenářské, matematické a kulturní gramotnosti
5.2
Rozvoj jazykové gramotnosti
5.3
Rozvoj kompetencí k polytechnickému vzdělávání
6.
Rozvoj kompetencí dětí a žáků v oblasti sociálních vztahů
6.1
Podpora sociálních dovedností, občanské angažovanosti a dalších klíčových kompetencí dětí a žáků
6.2
Prevence sociálně patologických jevů a rozšiřování kompetencí v oblasti mimořádných situací
6.3
Vzájemná spolupráce škol a školských zařízení všech stupňů
6.4
Podpora kritického myšlení, mediální výchova
6.5
Zdravý lokální patriotismus žáků vůči své obci, městu, regionu, zemi
6.6
Výchova k toleranci a respektu
7.
Podpora rozvoje osobnosti a kariérového poradenství
7.1
Podpora podnikavosti, iniciativy a kreativity, podpora environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty
7.2
Propracované kariérové poradenství, uplatnění absolventů na trhu práce
8.
Zájmové a neformální vzdělávání
8.1
Rozvoj všestranné připravenosti dětí a žáků
8.2
Rozvoj fyzické kondice dětí a žáků
9.
Mezinárodní spolupráce
9.1
Rozvoj vzájemné spolupráce se zahraničními partnery
9.2
Podpora výchovy dětí a žáků k poznávání a toleranci odlišných životních a kulturních hodnot
Strategický rámec MAP pro území SO ORP Ústí nad Labem (2019)
1.
Vstřícný přístup ve vzdělávání a jeho dostupnost pro každého
1.1
Otevřenost pedagogických pracovníků ke spolupráci
1.2
Podpora individuálního přístupu
1.3
Zachování základních a mateřských škol na venkově
2.
Dostatek připravených, schopných a aktivních pracovníků ve vzdělávání
2.1
Vyhledávání a formování adeptů učitelství
2.2
Vzdělávání a motivace pedagogických pracovníků
2.3
Dostatek kvalifikovaných dalších pracovníků
2.4
Rozvoj digitálních kompetencí učitelů
3.
Infrastruktura a prostředí zařízení poskytujících vzdělávání
3.1
Příjemné, moderní prostředí
3.2
Vybavenost naplňující individuální potřeby všech dětí a žáků
3.3
Zkvalitnění úrovně materiálně technické vybavenosti
4.
Spolupráce, kvalitní komunikace a zapojení všech subjektů ovlivňujících proces vzdělávání
4.1
Schopnost spolupráce a komunikace, provázanost působících subjektů
4.2
Systém předávání podnětů a rozvoj komunikace mezi institucemi
5.
Podpora gramotností dětí a žáků
5.1
Rozvoj čtenářské, matematické a kulturní gramotnosti
5.2
Rozvoj jazykové gramotnosti
5.3
Rozvoj kompetencí k polytechnickému vzdělávání
6.
Rozvoj kompetencí dětí a žáků v oblasti sociálních vztahů
6.1
Podpora sociálních dovedností, občanské angažovanosti a dalších klíčových kompetencí dětí a žáků
6.2
Prevence sociálně patologických jevů a rozšiřování kompetencí v oblasti mimořádných situací
6.3
Vzájemná spolupráce škol a školských zařízení všech stupňů
6.4
Podpora kritického myšlení, mediální výchova
6.5
Zdravý lokální patriotismus žáků vůči své obci, městu, regionu, zemi
6.6
Výchova k toleranci a respektu
7.
Podpora rozvoje osobnosti a kariérového poradenství
7.1
Podpora podnikavosti, iniciativy a kreativity, podpora environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty
7.2
Propracované kariérové poradenství, uplatnění absolventů na trhu práce
8.
Zájmové a neformální vzdělávání
8.1
Rozvoj všestranné připravenosti dětí a žáků
8.2
Rozvoj fyzické kondice dětí a žáků
9.
Mezinárodní spolupráce
9.1
Rozvoj vzájemné spolupráce se zahraničními partnery
9.2
Podpora výchovy dětí a žáků k poznávání a toleranci odlišných životních a kulturních hodnot