Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Vsetín
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Vsetín
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
Vsetín
www stránky
web k fondům EU
Vsetín
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Zobrazení:
Struktura
Detailní
Tabulkové
Sloupcové
Schéma
Názvy hierarchických úrovní
1.
"Oblast"
1.
1
"Obecný cíl"
Místní plán inkluze města Vsetína 2017-2020
zobrazit:
oblast
cil
skupinu
aktivitu
1.
Vzdělávání – předškolní
1.1
Soustavná docházka dětí do MŠ
1.2
Podpora kvalitní předškolní přípravy a včasná péče o děti s nutností individuálního přístupu (vč. 2 letých, s jazyk. bariérou atd.)
1.3
Přiblížení a propagace tématu předškolního vzdělávání
1.4
Mezioborová spolupráce subjektů pro zlepšení komunikace při řešení problémů škola-rodina-další instituce
2.
Vzdělávání – ZŠ
2.1
Posilování rodičovských kompetencí pro dostatečnou podporu dítěte ve vzdělávání
2.2
Prevence školní neúspěšnosti v důsledku koncentrace dětí sociálně znevýhodněných na vybranou školu
2.3
Přiblížení a propagace tématu společného vzdělávání na lokální úrovni
2.4
Mezioborová spolupráce subjektů pro zlepšení komunikace při řešení problémů škola-rodina-další instituce
2.5
Podpora kvalitní školní přípravy dítěte ze sociálně znevýhodněného prostředí a jeho úspěšné fungování a absolvování ZŠ
2.6
Posílení odborných personálních kapacit v ZŠ pro zajištění inkluzivního vzdělávání pedagogů a metodické vedení pedagogických pracovníků na ZŠ
2.7
Kvalitní dostupné volnočasové aktivity pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí