Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

Břeclav

Strategie rozvoje úřadu Břeclav (2015)

Strategie rozvoje úřadu Břeclav (2015)
1.procesy
1.1 Zavedení principů projektového řízení do praxe MěÚ (vytvoření a zavedení základních zásad a pravidel pro řízení projektů)
1.2 Analýza, aktualizace a optimalizace procesů, včetně stanovení KPI, pravomocí a odpovědností, ve vazbě na hodnocení a odměňování; vč. vazby na organizační strukturu MěÚ
1.3Zlepšit úroveň (automatizace) a kvalitu (včasnost, podrobnost, srozumitelnost, jednoznačnost, zacílení) vnitřní komunikace („papírová i elektronická“)
1.4 Zavedení systému komunikace a koordinace MěÚ a městských organizací (založených i zřízených)
2.finance
2.1 Posílit princip osobní odpovědnosti vedoucích odborů za účelné využití svěřeného rozpočtu; dodržování výdajových stropů a rozpočtové odpovědnosti
2.2Zavést manažerské řízení financí města a PO a jeho automatizace
2.3Zajistit koncepční vyhledávání dotačních titulů a dalších zdrojů externího financování
3.zaměstnanci
3.1Redefinovat pravomoci a odpovědnosti v rozložení na všechny úrovně řízení (řízení dle pracovních míst); respektovat odpovědnost jedince (osobní) i celku (společná)
3.2 Optimalizovat systém vzdělávání zaměstnanců (plánování „na míru“ dle pracovních míst)
3.3Zajistit kvalitní pracovní podmínky, moderní pracovní prostředí, pomůcky, prostředky a vybavení
3.4Zefektivnit systém a postupy hodnocení zaměstnanců (provázat se vzdělávacím plánem, KPI procesů)
3.5Prohloubit úroveň motivace zaměstnanců, uspokojení z dobře odvedené práce a posílit sounáležitost s organizací
4.občané (klienti)
4.1Zlepšit orientaci a kvalitu webu, vytvořit „Portál úředníka a občana“
4.2Modernizace prostředí na úřadě, zlepšení orientace a dostupnosti, včetně zvýšení komfortu klientů a úspory jejich času (zastupitelnost zaměstnanců, zřízení recepce, eliminace opakovaných osobních návštěv, atp.)
4.3Zkvalitnit korporátní identitu úřadu a vytvořit Komunikační strategii, včetně prohloubení spolupráce s cílovými skupinami (např. školy – technické obory)
4.4Zajistit „spokojenost“ klienta klient je „ztotožněný“ s výsledkem (úkonem) úřadu