1. IMAGE MĚSTA A VNITŘNÍ / VNĚJŠÍ VZTAHY |
1.1 Získat pozitivní a dynamický profil města
|
1.1.1 Zlepšení vnitřní komunikace
1.1.2 Efektivní vnější komunikace
1.1.3 Propagace strategického profilu města jako centra vzdělávání, výzkumu, vývoje, inovací a podnikání ve vyspělých technologiích
|
|
2. MÍSTNÍ EKONOMICKÝ ROZVOJ |
2.1 Připravit Brno k rozvoji podnikání
|
2.1.1 Zlepšení prostorových a technických podmínek pro přímé investice do Brna
2.1.2 Příprava brownfields k rozvoji podnikání včetně odstranění starých ekologických zátěží
2.1.3 Podpora rozvoje cestovního ruchu s důrazem na kongresovou turistiku
2.1.4 Využití ekonomického potenciálu letiště
|
|
3. KVALITA ŽIVOTA |
3.1 Dosáhnout vyšší atraktivity života ve městě
|
3.1.1 Rozvoj variabilní nabídky bydlení
3.1.2 Podpora nabídky volnočasových aktivit, rekreace a sportu
3.1.3 Podpora rozvoje kulturního vyžití a zachování kulturního dědictví
3.1.4 Zajištění bezpečnosti obyvatel města
3.1.5 Zlepšení kvality veřejných prostranství a vybraných složek životního prostředí
3.1.6 Účinná politika města v sociální a zdravotní oblasti
|
|
4. VÝZKUM, VÝVOJ, INOVACE A VZDĚLÁVÁNÍ |
4.1 Vytvořit podmínky pro příchod a udržení elit ve městě
|
4.1.1 Zajištění infrastruktury pro výzkum, vývoj a tvorbu inovací
4.1.2 Účinná politika města v oblasti rozvoje lidských zdrojů
|
|
5. DOPRAVNÍ A TECHNICKÁ INFRASTRUKTURA |
5.1 Zlepšit kvalitu vnitřní a vnější dostupnosti města
5.2 Zajistit komplexní hospodaření s energiemi, s povrchovými a odpadními vodami
|