Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak Český Krumlov
Český Krumlov
www stránky

Český Krumlov

Názvy hierarchických úrovní
1. "Oblast"
1.1 "Cíl"

Strategický plán města Český Krumlov 2016-2022

1. Obraz města a cestovní ruch, centrum, soužití obyvatel města a turistů

1.1 O kulturní a přírodní dědictví je náležitě pečováno a zároveň je aktivně využíváno tak, aby vznikaly nové příležitosti pro místní obyvatele a návštěvníky


1.2 Centrum města je využíváno i obýváno místními a komunitní život je součástí obrazu města navenek


1.3 Městu se daří přitahovat turisty, kteří oceňují autenticitu, zůstávají déle v Krumlově či širším regionu a přijíždějí i mimo hlavní sezónu


1.4 Cestovní ruch pomáhá ve zkvalitňování kulturního a společenského života a infrastruktury ve městě


1.5 Funguje spolupráce mezi místní samosprávou a aktéry v cestovním ruchu a kultuře, která umožňuje plně využít místní zdroje a dovednosti a nápady místních obyvatel a nastavování účelných pravidel


2. Otevřené město - participace, komunikace, spolupráce a podpora okrajových čtvrtí i žánrů

2.1 Postupně roste počet občanů, podnikatelů a organizací aktivně se podílejících na rozvoji města a pocit jejich sounáležitosti s městem i vzájemně mezi sebou


2.2 Občané mají informace včas, přesně a snadno dostupné a orientují se v nich


2.3 Okrajové žánry a trendy + kulturní, společenské a volnočasové aktivity mají místo na mapě kulturního dění Českého Krumlova a mají své publikum


2.4 Kvalita života v okrajových částech města se zlepšuje skrze konkrétní opatření dle poptávky občanů


2.5 Příprava pozemků a pravidel pro výstavbu probíhá a je otevřená pro zapojení vlastníků i občanů, uplatňování pravidel je důsledné


2.6 Občané jsou aktivní a sebevědomí, město aktivitu oceňuje a cíleně podporuje


3. Pohyb a doprava po městě, propojení centra a okolí - mobilita

3.1 Zlepšují se podmínky pro bezmotorový pohyb a srovnávají podmínky v jednotlivých čtvrtích: Obyvatelé se mezi svým bydlištěm a důležitými body města mohou pohodlně a bezpečně pohybovat pěšky nebo na kole v rámci nezbytného i rekreačního pohybu


3.2 Redukuje se podíl automobilové dopravy na celkovém množství cest, roste využívání bezmotorové a veřejné dopravy a odklání se tranzitní doprava


3.3 Kvalitní plánovací a projektová příprava: Všechny územně a dopravně plánovací dokumenty jsou vzájemně zkoordinované a organizace dopravy v nich respektuje prostorové možnosti území a rizika. Příprava i realizace dílčích staveb probíhá koordinovaně a s důrazem na jejich architektonické řešení a kvalitu práce


3.4 Město sbírá, shromažďuje, analyzuje (vyhodnocuje) a zveřejňuje informace o dopravě a umí reagovat adekvátními opatřeními na podporu plynulosti dopravy a snížení negativních dopadů automobilové dopravy